کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود فیلم هری پاتر 7 بخش دوم

درود. دیشب چند ساعت پس از اکران فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم نگذشته بود که برادران قاچاقچیمون در اون ور آب نسخه ts ( پرده سینمایی با کیفیت خوب )  رو بیرون دادند. الان که در حال نوشتن این پست هستم در حال دانلود هستم . دیشب که در سایت دمنتور بودم و صحبت های دوستان هری پاتری رو میخوندم واقعا در حال اشک ریختن بودم البته من مدت ها پیش با پایان یافتن کتاب هری پاتر رو تموم شده میدونستم  ولی هنوزم در ته قلبم هری پاتر رو دوست دارم . دنیایی که رولینگ ساخت با همه عیب هاش هیچوقت از یادم نمیره با تمام شخصیت های داستان زندگی کردم و بزرگ شدم من کودکیم رو مدیون هری پاتر هستم . هری پاتر برای همیشه.

اینم لینک دانلود فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ بخش دوم از تورنت با سید خوب :

اگه کار با تورنت رو بلد نیستین کافیه برنامه  bit torrent رو از اینجا دانلود کنید سپس بر روی فایلی که از اینجا دانلود کردید کلیک کنید و بعد از باز شدن صفحه تورنت بر روی ok کلیک کنید .

download harry potter deathly hallows part 2  ENG  via torrent

دانلود هری پاتر و یادرگاران مرگ بخش دوم 

نظرات 15 + ارسال نظر
ronald یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ق.ظ http://pat.rozblog.com

سلام باخره ما هم فروم دار شدیم لطفا بیا و در فروم ما عضو شو

درود. به وبلاگست سر زدم از پادکست هات خوشم اومد ولی بهتره که یکم کیفیت ویدیو هات رو بیشتر کنی .

LFL پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://hp-7.blogfa.com

سلام
اینکه شما 7 سال پیش آشنا شدید و همچنان وفادارید خیلی خوشحال کنندس
من 1 ساله با هری آشنا شدم(16 شهریور 1 سال میشه)
و متاسفانه خیلی دیر بود
اما بازم خوشحالم که آشنا شدم
من هم یک وبلاگ هری پاتر دارم
خوشحال میشم بیاید

درود . سوخت و سوز داره ولی دیر و زود نداره مجموعه هری پاتر فوق العاده بود به وبلاگ شما هم سر زدم زیبا بود فقط قالب مشکی یکم تو چش بود قالب قهوه ای هری پاتریم هست .

[ بدون نام ] جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

man az hamoon kochiki ba harry ashena shodam v hanozam behesh vafadaram.

[ بدون نام ] جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

MAHDIAR پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

خیلی عالی فقط اگرمی شه زیرنویس بر روی ایمیلم بفرستید!!!!

MAHDIAR پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

خیلی عالی فقط اگرمی شه زیرنویس بر روی ایمیلم بفرستید!!!!

مینو یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

جالب نبود......

نه انچنان که به پای شاهکار کتاب برسه . ممنونم که به وبلاگ سر زدی . من به کارم ادامه میدم دوستان اگه دوست دارید به www.fairytale.ir سر بزنید .

همیشه خوش باشید و پاینده

۲۵۲ دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

ناشناس دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

09394909226

شئ چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.dad bee dad.com

از سایتتون متنفرم گوههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تو حلقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مهناز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
زمانیکه من کتابای هری پاتر اشنا شدم پیش دانشگاهی بودم یادمه یه بارساعت دو نصفه شب، بردار بزرگم مچم رو درحالیکه تو تاریکی داشتم هری پاتر میخوندم گرفت!!!!! من هنوز که هنوز بعد از ده سال با خوندن اولین جلدای هری پاتر از تخیل رولینگ لذت میبرم

یه نفر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://alboos.blogsky.com/Comments.bs?PostID=102http://

پس دانلود قسمت اولش کو؟؟؟؟؟؟!

"... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

به توچه!!!!!! یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

من دیدم همه قسمت هاشو
در ضمن کسایی که مجموعه هری پاتر رو میخوان یه سر به کویر موزیک بزنن همه قسمت هاشو داره اونم بازیر نویس!
کافیه بنویسید کویر موزیک(به فارسی) و فیلم های درخواستی رو انتخاب کنید و تو بخش جستجو بنویسید هری پاتر!!!!
به همین راحتی!!!!!!

بهاره شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

خیلی چرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد