کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نغمه ای از اتش و یخ از نگاه من

درود . خب دوستان بزارید از دداستان شروع کنیم . داستان در حال و هوایی تاریخی و فانتزی شروع میشه به  طوری که اگه بخوایم مرز بندی کنیم واقعا نمیشه گفت که ایا این کتاب فانتزی تاریخی یا تاریخ فانتزی به هر صورت قصه روند کش داری رو ژیدا میکنه که شاید خیلی از خوانندگان رو از ژای کتاب بلند کنه ولی همون طور که میبینیم در اخر فصل ها با یک موضوع چالش بر انگیز فصل رو تمام میکنه. شاید بشه گفت که هنوز نشه با کتاب اول یا دوم درباره کتاب قضاوت کرد ولی خب هر نویسنده ای سبک خاص خودش رو داره و نمیشه گفت که ممکنه تو کتاب سوم روند دستان عوض بشه ولی یه نکته که باید گفته شه اینه که شخصیت های توی کتاب اول شاید ۱۰٪ توی کتاب اخر زنده بممون و تقریبا خیلی از شخصیت ها کشته خواهند شد. در مورد دید کتاب میشه گفت که جی ار ار مارتن شاهکار کرده . دید اول شخصی که مارو رو تا عمق احساسات شخصیت فرو میبره و باعث میشه که احساس کنیم در عمق فاجعه هستیم و نکته جالب اینه که در هر فصل خواننده با شخصیت حالا هر شخصیتی حتی اگه تریتون لنیستر یا حتی خواهرش سرسی باشه همزاد پنداری میکنه جالب نیست؟؟؟؟ 

 

فقط تنها اشکالاتی که میشه گرفت اونم اینه که ترجمه هنوز رسمی نیست و اینکه نیاز به نگارش داره که واقعا تعجب بر اینگیزه که توی این مدت کم  چگونه مترجم ( خانوم سحر مشیری ) تونسته هم زمان کار ترجمه و کار نگارش رو با هم انجام بده!!!!

بازم متشکرم از خانوم مشیری که ترجمه واقعا سخت این کتاب رو قبول کردند.

نایت ساید بازجوی غیر طبیعی !!!

درود. امروز با یک مژده برای طرف داران سر سخت نایت ساید ( چیزی از طرف شب ) برگشتم و دوست عزیز حمید ( بلک لرد ) بلاخره فصل جدیدی از کتاب هشتم نایت ساید ( بازجوی غیر طبیعی ) رو منتشر کرد. و یک مژده دیگه هم که ترجمه کتاب جدید پرسی جکسون ( دریای دیوان ) با دادن اولین فصل از طرف سایت طرف داران فانتزی رسما شروع شد . با تشکر از وبلاگ داستان و همچنین سایت گود لایف که تو این سال ها زحمات زیادی کشیدند  و باعث شدند که فانتزی در ایران اینقدر طرف دار پیدا کنه . در ادامه دانلود فصل های جدید  نغمه . و باز هم مجبورم رو 4 شرد اپلود کنم مدیافایر فیل شد .

 

دانلود فصل اول کتاب هشتم نایت ساید ( بازجوی غیر طبیعی ) از 4 شرد

   

دانلود فصل اول کتاب هشتم نایت ساید ( بازجوی غیر طبیعی ) از پرشین گیگ

   

************************************************* 

 

دانلود فصل های  ۱۲.تا ۱۵ نغمه ( نزاع پادشاهان ) 

  

 

دانلود اولین فصل از کتاب جدید پرسی جکسون و دریای دیوان

   

 

دانلود فصل 2 دریای دیوان

 

 

 

 

دانلود فصل های جدید نغمه و جلاد لاغر

درود . امروز با فصل های جدیدی از کتاب های نغمه و جلاد لاغر برگشتم امیدوارم خوشتون بیاد. از تمام عزیزانی هم که لطف دارند و برای من نظر میزارند تشکر میکنم.


دانلود فصل ۱۰ نغمه  ( نزاع پادشاهان )


دانلود فصل ۱۱ نغمه ( نزاع پادشاهان )


دانلود فصل های ۱ تا ۱۰  نغمه ( نزاع پادشاهان )


********************************


دانلود فصل ۱۰ جلاد لاغر



دانلود فصل ۱۱ جلاد لاغر