کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دارن شان فنس بازخواهد گشت

درود . بعد از سر زده به وبسایت شیل-تر شده دارن شان فنس متوجه شدم که به مکان دیگه ای منتقل شده و خوشبختانه متوجه شدم که در حال راه اندازی وبسایت هستند و وبسایت دوباره در 1 شهریور بازگشایی خواه شد ، این خبر رو به تمام دوستاران دارن شان تبریک میگم .



در اینجا میتونید متن کامل رو مطالعه کنید 

یه سال گذشت !!!

درود . باورم نمیشه یک سال گذست ، انگار دیروز بود که اولین پست وبلاگ رو قرار میدادم و با خودم فکر میکردم که ایا ممکنه روزی این وبلاگ رو ترک کنم ؟؟


درسته که خیلی وقت ها آپ نبودم ولی هیچوقت ترکتون نکردم همیشه به فکر شما دوستان بودم ولی متاسفانه امسال نمیتونم به اون صورت در کنارتون باشم . خوشبختانه یا متاسفانه دارم به سال سوم میرم و خودتون میدونید که امتحانات نهایی هستش و همچنین  کنکور رو در جلوی خودم میبینم و کسی رو نمیبینم که مایل باشه وبلاگ رو مدیریت کنه به همین دلیل این اخرین تابستونیه که در کنارتون خواهم بود .  من این وبلاگ رو به تقلید از بچه های ویزاردینگ ورلد و کتابخانه من یا همون فارست امروزی ساختم امدوارم که از کار من ناراحت نشده باشن البته همیشه ازشون برای قرار دادن کتاب ها روی وبلاگ اجازه گرفتم ولی به هر حال بازم از تمام کسانی که در این یه سال در کنار من بودم تشکر میکنم .  خیلی حرف داشتم بزنم ولی انگار که الان همه چی از ذهنم پاک شده تنها چیزی که داره  تو ذهنم جرقه میخوره اینه : هر اغازی  پایانی داره ....


خاطرات خون آشام 2 ( کشمکش ) کامل شد


درود . بلاخره ترجمه کتاب دوم خاطرات خون آشام اثر L.J SMITH کامل شد . ترجمه کتاب دوم متعلق به وبلاگ mysticfalls.blogfa.com  هستش که در حال حاظر در حال ترجمه کتاب سوم به اسم ( عضب ) هم هستند لطفا اگر نظری دارید اونجا بیان کنید چون که مترجمان فقط به عشق شما این کار رو انجام میدند و هیچ جنبه مادی براشون نداره  . داستان کتاب ادامه کتاب اول هستش که در جشن معلم تاریخ به قتل میرسه و استیفن به سرعت از تالار فرار میکنه و در ادامه همه به استیفن به چشم یک قاتل نگاه می کنند و ..... . با این که کتاب سرگرم کننده ای هست ولی دوستانی که به آثار فاخر علاقه دارند نمیتونه راضیشون بکنه هم اینکه نثر کتاب قدیمی و همچنین به دلیل حجم کمش تا حدودی کمیک مانند هست . کتاب اول رو هم به همراه این پست قرار میدم تا دوستانی که کتاب اول رو هم نخوندند مطالعه کنند با تشکر از ستاره برای تایپ کتاب اول و همچنین م-سالواتوره برای ترجمه کتاب دوم .

دوستانی که علاقه مند هستید در کار ترجمه و یا نویسندگی وبسایت ( www.fairytale.ir )  به من کمک کنید خوشحال میشم که در قسمت نظرات ابراز کنید .


راستی لطفا برای بالا بردن آمار دانلود از لینک 1 استفاده کنید ولی برای دوستانی که نمیتونند از لینک 1 دانلود کنند بر روی سرور های دیگه هم آپلود کردم .


دانلود کتاب 1 خاطرات خون اشام


لینک 1                  لینک 2


منبع : farest.blogsky.com


دانلود کامل کتاب 2 خاطرات خون آشام  کشمکش ( the struggle )


از لینک 1         از لینک 2           از لینک 3


منبع : mysticfalls.blogfa.com





بهروز آنلاین

درود . بچه ها به دلیل این که بگم همیشه آنلاینم وبلاگ جدیدی در این زمینه درست کردم میتونید برید و ببینید و اگه خوشتون اومد یک کامنت خشک و خالی بدید راستی مطالب توسط خودم نوشته میشه و بیاید به قانون کپی رایت احترام بزاریم .



www.behrooz.net78.net