کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نغمه ای از آتش و یخ از 1 تا 5

درود . خوب مثل همیشه من یادم رفته بود که کتاب هایی رو که قول داده بودم قرار بدم به همین دلیل کتاب های مجموعه نغمه رو کامل در این پست قرار میدم که دیگه بد قولی نکرده باشم . شمشیر حقیقت رو هم که لینک هاش چیز شده بودن رو به زودی قرار میدم .


نغمه ای از آتش و یخ 1 


نغمه ای از اتش و یخ 2 ( برخورد پادشاهان )


نغمه ای از اتش و یخ 3 ( طوفان شمشیر )


نغمه ای از اتش و یخ 4 ( ضیافت کلاغ ها ) 


نغمه ای از اتش و یخ 5 ( رقص با اژدها )


پسورد تمامی کتاب ها : www.fairytale.ir




بازگشایی انجمن

درود . خوب وبسایت fairytale یک دفه به دلیل دستکاری هایی که درش انجام دادم پرید و خوشبختانه تونستم با یک بک آپ به موقع نجاتش بدم ولی خوب انجمن پرید و نتونستم برش گردونم . ولی خوشبختانه دوباره را اندازی شد . راستی وبسایت طرف داران سیما عابدینی هم راه اندازی شد حتما یه سری بهش بزنید . در مورد کتاب های خانوم عابدینی با این که من اثار ایشون رو پخش کردم ولی تایپ با اقای امیدیان بوده و من اخبار دقیقی در مورد تایپ کتاب های اسکن شده ندارم ولی امروز با خانوم عابدینی صحبتی در مورد ارسال کتاب ها به من و تایپ و قرار دادنشون روی وبسایت طرف داران صحبت کردم که اگر اجرایی بشه کتاب ها رو قرار میدم .


ادرس انجمن : www.fairytale.ir/forum


ادرس وبسایت طرف داران سیما عابدینی : www.simafans.site90.com

مجموعه چرخ زمان



درود . امروز با مجموعه فوق العاده چرخ زمان اثر رابرت جردن آپ هستم خواندن این مجموعه رو به همه فانتزی دوستان توصیه میکنم البته من تا الان جایی ترجمه این کتاب رو ندیدم و شاید بعد از منتفی شدن ترجمه نغمه یه تفقدی هم به این مجموعه بزنیم .


دانلود کتاب اول The Eye of the World

دانلود کتاب دوم The Great Hunt

دانلود کتاب سوم The Dragon Reborn

دانلود کتاب چهارم The Shadow Rising

دانلود کتاب پنجم The Fires of Heaven

دانلود کتاب ششم The Lord of Chaos

دانلود کتاب هفتم A Crown of Swords

دانلود کتاب هشتم The Path of Daggers

دانلود کتاب نهم Winter's Heart

دانلود کتاب دهم Crossroads of Twilight


دانلود کتاب یازدهم Knife of Dreams

دانلود کتاب دوازدهم The Gathering Storm ( به زودی )

دانلود کتاب سیزدهم Towers of Midnight ( به زودی )

دانلود کتاب چهاردهم A Memory of Light ( به زودی )


پسورد تمامی کتاب ها : www.fairytale.ir



سیاه و سفید

درود . خوب یک خبر خوشحال کننده و یک خبر ناراحت کننده براتون دارم اول خبر خوشحال کننده ترجمه نغمه ای از آتش یخ توسط خانوم مشیری ادامه پیدا میکنه و خبر ناراحت کننده دوست من در حال ترجمه ادامه کتاب بود حالا نمیدونم باید با چه رویی بهش بگم دست از ترجمه بردار . حالا به نظر شما چه کتاب رو برای ترجمه انتخاب کنیم من که مخیلم به جایی قد نمیده .

نغمه ای از اتش و یخ 5 ( رقص با اژدها )

درود . امروز با کتاب پنجم از سری پر طرف دار نغمه ای از آتش و یخ یا همون the song of fire and ice  برگشتم . این کتاب که مدت ها پخش اون به تاخیر افتاده بود بلاخره امسال پس از چند سال غیبت از جی ار ار مارتین به بازار اومد اگه به این نویسنده علاقه دارین میتونید این کتاب رو از امازون بخرید ولی به این دلیل که دوستان ایرانی معمولا دانلود رایگان رو بیشتر ترجیح میدهند من کتاب 5 رو به زبان اصلی قرار میدم امیدوارم که از این کتاب فوق العاده زیبا لذت ببرید . راستی به نظر من یکی از دلایلی که کتاب دیر پخش شد سریال واقعا محشر بود که از روی کتاب اول ساخته شده بود به نام game of thornes  که هنوز بیشترین امار دانلود سریال رو از تورنت داره  یک نکته دیگه هم که باید بگم اینه که اسم کتاب به صورت dance whit dragons هست ولی چون ترجمه دقیقش به صورت رقص با اژدها ها درت در نمیاد من همون رقص با اژدها رو مد نظر قرار میدم . .



دانلود کتاب پنجم نغمه ای از آتش و یخ نوشته جی ار ار مارتین :


دانلود از مدیافایر


دانلود از 4شرد



پسورد : www.fairytale.ir