کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

جی کی رولینگ یک دزد ادبی؟؟؟؟

امروز میخوام یه مطلب قدیمیو دوباره باز کنم که ایا خانوم رولینگ از نویسنده دیگه ای کپی گرفته یا نه . خیلی وقت پیشا یه کتاب خوندم که اسمش گروشام گرینج بود و کتاب جالبیم بود حیف که کتاب دومش کامل نشد هنگام خوندن داستانش که فک کنم قبل از داستان رولینگ نوشته شده بود به نکات زیادی برخوردم که کتاب رو خیلی شبیه داستان رولینگ میکرد یا درست تر بگم داستان رولینگ رو شبیه داستان اون میکرد . امروز لینک کتاب اول این داستان رو قرار میدم نقد و برسیش بمونه تا پست بعدی. حتما بخونیدش و نظر خودتونو دربارش بگید. راستی قبلا این کتابو رو وبلاگم قراردادم.


دانلود کتاب گروشام گرینج ( طالع نحس )


دانلود کتاب های پارسیان و من

بچه ها امروز با یه سری کتاب قدیمی تر اومدم و یه مطلب جالب که تو یکی از مجله های بازی خوندم رو واستون تعریف میکنم . والا  داشتم مجله دنیای بازیو میخوندم یی هو یه مطلب جالب توجهمو جلب کرد چیزی که سه فاز پروندم من که اینقدر فانتزی دوستم حتی اسمشون هم به گوشم نخورده بود نوشته بود که باید بازی های ایرانی را با داستان های فانتزی نوشت که خود ایرانی ها نوشته اند مثل پارسیان و من و سوشیانت که این دو داستان فقط پارسیان و منو  تو بعضی از وبلاگ های فانتزی که اشاره زیادی بهشون نکرده بودن پیدا کردم لینک دانلودشو میزارم شما بخونید من که نمیتونم بخونم( جا من خالی ) ولی هر وقت وقت کردم میخونمشون واستون نقدشو مینویسم . 

چون کلا با کتاب دزدی مخالفم و جونم بره از وبلاگ دوست عزیزم شهاب دزدی نمیکنم لینک وبلاگشو براتون قرار میدم  .

میتونید  همه  کتاب های پارسیان ومن رو از اینجا دانلود کنید ( مث داستان های تالکین که نمیشه ولی تو این بی کتابی کاچی به از هیچ چی )


و کتاب دوم که سوشیانت والا هیچ جا اسمشو نشنیدم فقط میدونم سوشیانت به معنای پیشوا پاک دامن و همون فردی که زمین رو از بدی ها پاک میکنه  همون به معنای زردشتی این معنیو میده یکی  از دوست های عزیزم اسمش سوشیانته میتونید لینک سایتشو تو لینکام ببینید به نام رادیو اینترنتی ببینید .  بچه ها متاسفانه همون جور که گفتم نتونستم چیزی درباره سوشیانت پیدا کنم.

په تا اپ بعدی که چند دقیقه دیگست بای





زندگینامه یک خون اشام کامل شد

بچه ها یه خبر تووووژ زندگی یه خون اشام کامل شد اینم لینک دانلود  کامل سیزن ۲مش .


دانلود پارت ۱ ( دیدار با ضحاک )


دانلود پارت ۲ (  ساحره )


راستی نویسنده این داستان شیرازیه  یه گروهه متال ( تعجبه یه فانتزی دوست تو گروه متال )  داره .


مدیر زنون 1

دوستان هرکی دوست داره مدیر شه یه ایمیل به b.hasanbg@gmail.com  بزنه یا تو نظرات ایمیل خودشو بنویسه تا اونو مدیرش کنم  اخه خودم نمیتونم زود به زود اپ کنم  و چیز میزای جدید تریو قرار بدم . ( این تن بمیره یکی مدیر شه )

دانلود DAP یا دانلود منیجر نسخه جدید

بچه ها چون یکی از دوستانم ( محسن جان )  گفته بود لینک دانلود دانلود منیجر رو بزارم منم این دانلود منیجر توووووووووووپ رو واستون میزارم . خودم ازش استفاده میکنم چیزای باحالی داره مث این که فایلتونو پارت پارت  میکنه تا سرعت دانلودتون بالا بره یا وقتی که اینترنتتون ییهو وسط کار پرید ( که با این وضع اینترنت ایران چیز خیلی محالی نیست ) ییهو نزنید زیر گریه که مامانی 95% رفته بود .

 اینم یه عکس باحال از box نرم افزار 


منبع : WWW.P30DOWNLOAD.COM



دانلود  حجم 14 مگ


رمز: www.p30download.com  توجه توجه من یه دفه این اشتباهو کردم با این رمزارو با حرف بزرگ نوشتم اونقدر تکرار کردم هر دفه ارور میداد منم زد به سرم فایلو پاک کردم بعدش که فهمیدم باید با حروف کوچیک مینوشتم خودتون میدونید دیگه.