کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب های پرسی جکسون

درود. باز یه پست دیگه و کتابی هایی دیگه بله خوشبختانه وبلاگ ها و وبسایت های دیگه ای هستند که من از روشون کپی کنم مگر نه باید دیگه به کلی قید وبلاگ نویسی رو تو این ایام شاد و مفرح  امتحانات میزدم و ..................................


امروز با مجموعه پرسی جکسون برگشتم که خوشبختانه سه کتاب اون فعلا در ایران توسط مترجمان عزیز و وبسایت های فانتزی در ایران ترجمه شده امیدوارم که خوندن این کتاب اساطیری به کامتون شیرین باشه .


copy اند  paste  از روی وبلاگ داستان . متاسفم ولی خب چاره ای نیست.




دانلود پرسی جکسون و دزد اذرخش ( کتاب 1 )


قسمت اول           قسمت دوم            قسمت سوم             قسمت چهارم


کاری از وبسایت فانتزی فنس




دانلود پرسی جکسون و اولمپ نشین ها ( کتاب 2 )


قسمت اول               قسمت دوم            قسمت سوم             قسمت چهارم


ترجمه از وبسایت نوقلم



دانلود کتاب سوم پرسی جکسون و خدایان یونان ( کتاب 3 )


دانلود کل کتاب


ترجمه : http://percy3.mihanblog.com


نظرات 9 + ارسال نظر
afarinesh دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

ممنون از کتابها اگر میشه کتابهایی که نصفه نیمه گذاشته
بودید مثل جلد دوم شمشیر حقیقت رو ادامش رو بگذارید . تشکر

متاسفم الان نمیتونم ولی ۱۰ روز دیگه حتما اپ میکنم ( بین خودمون بمونه احتمالا همه رو به فروم وبسایتم منتقل کنم )

Z.Ra سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام بعضی از لینک های نزاع شاهان مشکل دارن اگه ممکنه کل کتاب رو تو یه فایل زیپ برای دانلود بذارید خیلی خیلی ممنون می شم
با سپاس فراوان.

دوست عزیزم خوب من از کجا بدونم کدوم لینک ها فیل لهشون کرده اگه میشه معرفی کنید تا من در اسرع وقت ( ۱۰ روز دیگه ) درستشون کنم. باشه سعی میکنم کتاب ها رو کامل قرار بدم

Z.Ra سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

در مورد نظرسنجی پایین:
هری پاتر رو واقعا دوست دارم ولی نمی تونم بگم بهترین کتاب فانتزی که تا حالا خوندم.از نظر من نغمه و نایت ساید با هیچ کدوم از اینا قابل مقایسه نیستن.

اره از یک نظر اگه بخوایم بگیم پیچیدگی های نایت ساید و درگیریهای شخصیت ها در داستان نغمه ای از اتش و یخ یه جورایی دو داستان رو متفاوت کرده

MATADOR پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://ariaiha.mihanbb.com

salam martike
kojaei to?
nemigi delemoon vasat tang mishe? :S
jam kon ye rooz bia pal
az tarafe kasaei ke hichvaght az yadeshoon nemiri

درود. هان من بجا نمیارم اهههههههه شما ماتادورین چه عجب از این ورا سال اینده نظر میدادی رفیخ اصلا دیر نکردی داش من با پال بدرودیدم یعنی لفت دادم از اون جماعت ....... بدم میاد ولی بازم گلی به جمال شما که اینقدر به یاد ما هستی . البته متینم ( مبینم ) بعضی اوقات کامنت میده

MAX چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ

عاشق شدن در دریا غرق شدن است ولی دوست داشتن در دریا *** شنا کردن. " دکتر شریعتی"
سلام.وبلاگ قشنگی داری
به امید دیداری دیگر

مستانه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

عالی بود براوو راستی عزیزم کتاب سوم رو میگه پیدا نشد چرا؟

هلنا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام با تشکر از وب زیبایت ولی کاش 4و5 رو هم می گذاشتی

منصور جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://mansoor81.blogfa.com

سلام یک کتاب جدید ترسناکدوستم نوشته بیا وبم نظر بده تافصل های دیگه رو بزارم .

nahal شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:41 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد