کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

شاین ۱

درود. ببخشین که این چند مدت سرم خیلی شلوغ بوده و شاید تا تابستون این اخرین پستی باشه که میزنم  .امروز برای شما کتاب شاین ۱ اثر زیبای فانتزی نویس بزرگ کشورمون <<سیما عابدینی>> رو  اماده کردم. امیدوارم که از دو فصل ابتدایی لذت ببرین.


منبع : وبگاه طرف داران سیما عابدینی  www.petereclipse.blogdoon.com  



دانلود دو فصل ابتدایی شاین ۱ از ۴شرد



دانلود دو فصل ابتدایی شاین ۱ از پرشین گیگ



نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن تحصیلکردگان لر چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://zaramoosh.blogfa.com

با سلام خدمت هم شهری عزیز. وبلاگ خوبی داری و واقعا وقتی فکر می کنم هم سن و سال سعید پسردایی من باشی برام جالبه که اینقدر اهل مطالعه هستی.
سعی کن همیشه به سایت نشریه اینترنتی لور سر بزنی . همیشه مطالب خوبی توی اون سایت میتونی پیدا کنی .
برای بررسی بازدیدکنندگان سایتت هم تو وبگذار عضو بشو خدمات خوبی برای وبلاگت میده .
اگر در زمینه لر قصد فعالیت داشتی هم میتونی مطلب تو وبلاگ ما بنویسی فقط خبرم کن تا یه اکانت برات بسازم بتونی بری تو قسمت مدیریت وبلاگ
موفق بای

درود. ممنونم شما هم وبلاگ زیبایی جهت معرفی قوم لر به هم وطن های عزیزمون دارید. در مورد وبگذر خدماتش در حد اماره و خوب میدونید که توی کد قالب وبلاگ تاثیر میزاره . و باعث افتخارمه که بتونم تو کاری که انجام میدید کمکتون کنم. همیشه خوش باشید و پاینده

الی چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

بقیش چی شد پس؟؟؟؟

درود. الی خانوم مگه من نگفتم که دو فصل ابتدایی رو قرار میدم خب مشکل از من نیست که فصل ها رو قرار نمیدم خوب خانوم عابدینی قراره این کتاب رو چاپ کنن فقط جهت علاقه مندانشون این دو فصل رو روی نت قرار دادند. به زودی یک کتاب جدید رو روی وبلاگ قرار میدم. تا درودی دیگر بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد