کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب های خانوم سیما عابدینی

درود. امروز با چند کتاب زیبا از خالق داستان گرگ میش برگشتم خانوم سیما عابدینی نویسنده خوش ذوق ایرانی برگشتم امیدوارم این کتابا باعث بشه که طرف داران دو اتیشه خانوم استفنی میر یکم به کارهایی که در حق خانوم ابدینی انجام دادن و اون رو فن نویس نامیدند فکر کنند.



دانلود کتاب (مزد گذشت) اثر: سیماعابدینی





دانلود کتاب (تخت شماره 212) اثر : سیماعابدینی 





دانلود کتاب (سایه های شیطان ) اثر : سیماعابدینی





دانلود کتاب (کنستانتین2) اثر: سیماعابدینی





دانلود کتاب (راز درخت سیب) اثر: سیماعابدینی





دانلودکتاب (شاین 1) فصل اول اثر : سیماعابدینی





دانلود کتاب (بانویی در تصویر) اثر: سیماعابدینی





دانلود کتاب (عشق تا ابدیت) قسمت : طوفان ، 5 بخش اثر : سیماعابدینی





دانلود خلاصه داستان (شیطان گریان درونم) قسمت : اسیر ، اثر : سیماعابدینی

نظرات 17 + ارسال نظر
جینی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.hp-fictionworld.blogfa.com

سلام سلام!!خوبین شما؟جینی هستم از طرفداران ژر و ژا قرص هری پاتر!!۴ سال ژیش باهاش آشناشدم.مدیر ۴ تا وبلاگ هری ژاتری بودم که مجبور شدم ببندمشون.ولی الان دوباره با یه وبلاگ جدید برگشتم.اگه دوست داشتی یه سری به ما بزن!راستی وبلاگت فوق العاده خست.اینو دارم راست مسگم!از آواتر وبلاگت هم خیلی خوشم اومد.امیدوارم که بتونی این وبلاگ رو با موفقیت مدیریت کنی!اگه خواستی منو با اسم fictionworld لینک کن و اگه خواستی بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم!!ممنون و موفق باشی!!

امیدیان شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.petereclipse.blogdoon.com/

دوست خوبم سلام :
از اینکه پستهایی از وبلاگ خوبتان را برای معرفی خانم سیماعابدینی اختصاص داده اید و به نوعی حمایت خود را از این نویسنده نخبه ایرانی اعلام می کنید صمیمانه تشکر می کنم و حتماً از شما و وبلاگ عالی تان در یکی از پستهای وبلاگ طرفداران خانم سیماعابدینی نام خواهم برد .
اکنون به علت مشکل در وبلاگ امکان ورود به پنل کابری خود ندارم اما بعد از برطرف شدن این مشکل حتماً از شما و عده ای از دوستان حامی این نویسنده تقدیر خواهم کرد . موفق باشید .

درود. ممنون واقعا باید از شما تشکر کرد که این نویسنده خوش ذوق رو به ما معرفی کردید من سعی میکنم هر چه بیشتر این نویسنده خوب کشورمون رو به تمام دوستاران کتاب مخصوصا ژانر فانتزی معرفی کنم.
همیشه خوش باشید و پاینده

حنانه شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

سلامومن یه جورایی غاشق وبلاگتون شدم
اگه میشه زود به زود آپ بشین

درود. ممنون این نظر لطف شما رو میرسونه . متاسفانه به دلیل مشغله هایی که دارم نمیتنم زود به زود اپ کنم ولی سعی خودمو میکنم که حد اقل هفته ای یک بار اپ کنم.
همیشه خوش باشید و پاینده

مانی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

خیلی ممنون که همه ی کتاب هایی که تا به حال از خانم سیما عابدینی - نویسنده ی حقیقی گرگ و میش- رو یک جا جمع کردی . موفق باشی

الی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

یعنی چی؟؟؟
استفنی میر همون سیما عابدینیه؟؟؟؟؟

نه!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

سیما عابدینی؟ سیما آب بینی! دروغگو شیاد سارق ادبی ایرانی کلاه بردار که همه بهش خندیدن و فراموش شد.در ضمن خود استفنی هم هیچ گهی نیس با اون کتابای آشغالش.حالم از داستانای عاشقانه در پیتی بهم میخوره چه برسه که خون آشامی هم باشه چندش آوره فقط بیماران روانی از خون آشامها خوششون میاد.در ضمن از اژدها هم متنفرم.همه ش فیلمها و کتابا شدن در مورد این دو موجود مزخرف.خدا آخه چرا مردم اینقدر شاسگولن که این چیزا رو دوس دارن؟؟ باز هری پاتر قشنگه ارباب حلقه ها فوق العاده اس نیرو اهریمنی اش معنا گراس دموناتا البته فقط 6 جلد اولش سرگرم کننده اس.سرزمین اشباح فضای جالبی داره( با وجود ی که راجع به خون آشامهاست و من ازشون متنفرم)

درود . بابا یکم اروم تر شما که کلا از فکر و خیال خوشتون نمیاد . زیبایی این داستان ها در همین خیالی بودنشونه دیگه و در یک مورد با شما موافقم سری کتاب های گرگ و میش واقعا ضعیف هستند . بازم خوشحالم که نظرت رو صریح گفتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

درود به شما. آخه من خیلی خیلی خیلی از دروغ بدم می آد..بگذریم.من؟؟ من از خیال بدم میاد؟ من خیلی بدم میاد که از خودم تعریف کنم و هیچ ادعایی هم ندارم ولی خب بین خانواده ام به خیالباف اساسی معروفم.اونم یه خیالباف کاملا فانتزی.این موضوع برمیگرده به قبل از دوران دبستان.همیشه بهم میگفتن خیالباف نباش.خب منم که بزرگتر شدم دیگه از خیالبافی هام هیچی نگفتم به کسی.این از من.و اما من خودم تمام کتابای هری پاتر دارن شان دموناتا نیروی اهریمنی اش هابیت ارباب حلقه ها نارنیا و قسمتهایی از وارکرفت و گرگ ومیش رو خوندم.بچه که بودم آلیس در سرزمین عجایب پیتر پن و هزار و یکشب رو میخوندم.من عاشق تخیلم.اما نه تخیلات خون آشامی و اژدهایی.این دو موجود بطرز زننده ای تکرار میشن در سینما و داستانها.جادوگرها بهترین هستن.الفها و ...از همه بهتر ارباب حلقه هاست ولی نثرش سنگینه برای هرکسی جالب نیست ولی هری پاتر اگر چه زیاد مفهومی نیست اما زیباست.نیروی اهریمنی اش قشنگه اما یه وصله های ناجوری داره که مثل لکه های سیاه وسط برف خرابش کردن اگه اونا رو نداشت قشنگ میشد مثل خرسهای قطبی سخنگو و زره پوش.

خوب درسته نیروی اهریمنی اش همون طور که میدونی کنایه زیادی به کلیسا و داره و ... و کلا معنا گرا هستش ولی در اثار خون اشامی و آزدهای هم داستان های ضعیفی نیست . درسته که الان باب شده واسه پول در اوردن نویسنده های سبک تخیلی و نوجوانانه خیلی سطحی کار کنن ولی در بین این کتاب ها کتاب های سری وراثت و چرخ زمان و همچنین نغمه ای از اتش و یخ و شمشیر حقیقت هم انچنان به قول معروف سخیف نیستند بلکه شاید یه جورایی از کتاب هایی که اسم بردی سر تر باشند . کتاب ارباب حلقه ها رو هر سلیقه ای نمیپسنده برای مثال خودم از جهان های به قول معروف open world زیاد خوشم نمیاد چون برام خسته کننده هستند . و خوب ادبیات کلاسیک فانتزی هم که ما تو کودکی داشتیم مثل کدو قل قله زن و شنل قرمزی ... خاص هستند ( یه جور نوستالژی ) .

و یه نوع سبک دیگه که دارن شان و لمونی اسنیکت و کتاب ها نوجوانانه جدیدی مثل پرسی جکسون و کارآموز رنجر هستند که اصولا بر پایه هیجان درست شده اند و احساسات بیشتر در حاشیه هستش و معمولا سعی میکنند خواننده رو غافلگیر کنند . و اصلا نمیشه گفت که این سبک به این دلیل که خیلی بزن بکوبه سخیف هستش همون طور که درباره داستان های عشقی ایرانی گفته میشه به این دلیل که فقط درباره روابط عشقی هستش ( میدونم که حال به هم زنه ) .

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام.خوشم اومد حسابی حرفه ای هستی.راستش من فیلم پرسی جکسون رو دیدم.نمیدونم شاید فیلمش جالب نبود و خوش ساخت نبود.من فانتزی های مفهومی رو بیشتر میپسندم.ولی خداییش کدو قلقله زن خیلی فرق داره با پیتر پن و سند باد و.. این کتابایی که گفتی خب من نخوندم.چون دیگه خیلی وقته کتاب نمیخونم.یه دو سالی هست.البته با کمال تاسف.راستش شبح شاه و وار کرفت رو گرفته بودم که بخونم ولی خب نشد.آدم هر چی سنش بالاتر میره متاسفانه از فانتزی بیشتر فاصله میگیره و این اجتناب نا پذیره.راستی نظرت راجع به این حرف که ایران میگه ما حماسه شاهنامه رو دارم و از این حرفا چیه؟...بنظر من حرف خنده داریه.آخه ما فقط همین شاهنامه رو داریم که اونم خدا بیامرزه نمیدونم مال صده چندمه دقیقا.خب اگه بخواهیم اینطور حساب کنیم؟ اروپایی ها ایلیاد رو دارن ادیسه رو دارن.گیل گمش رو دارن.اونا خیلی بیشتر از ما حماسه دارن.تازه هزار و یکشب هم که در مورد استنادش به ایران تردید هست.خب ما چی داریم؟ آرمان آرین؟ که میاد ضحاک مار دوش رو دوباره به خورد مغز خسته از کلیشه هامون میده؟ سیما جون؟ که میاد میگه من اولین نهال جهان رو نوشتم و تالکین اصلا در حد من نیس؟ خب کو؟ این کتابای پادشاه آرتمن آخه ....واقعا چی باید بگم/ یه ذره خالقیت هم خوبه انصافا؟ پادشاه آهن؟ میتی سون؟ میتی کومون که بهتر بود! راستی بگو خودت چیزی مینویسی؟

درسته . نمیشه گفت که شاهنامه یه اثر فانتزی هستش چون بیشتر ریشه در اسطوره ها داره و ریشه های قومی مذهبی و به جورایی تخیل عامیانه هستش ولی خوب اگه بخوایم مقایسه کنیم ارباب حلقه هایی که اسم از الف ها و ترول ها و هابیت ها برده میشه ( موجودات خیالی ادبیات کهن اروپا ) در کتاب شاهنامه هم اسم از دیو سپید اکوان دیو .... برده میشه و یه جورایی اینا رو باید پدر فانتزی تصور کرد تا خود فانتزی به صورت امروزیش که همون تخیل بی حد باشه . و معمولا هم برای فانتزی یه سری عناصر در نظر گرفته میشه مثل همون اژدها و خون آشامی که اسم بردی ولی به نظر من انیمه ها و مانگا های ژاپنی که شاید خیلی نزدیک به واقعیت هم باشن بار فانتزی بیشتری یداشته باشن .


در مورد خانوم عابدینی هم میتونید اون همه سندی رو که در وبلاگ طرف داراشون منتشر شده ببینید و به نظر من کتاب هاشون حد اقل از سطح داستان های نوجوانانی که امروز و دیروز تو ایران چاپ میشد بهتره .

در مورد نوشتن متاسفانه وقته زیادی برای نوشتن ندارم ولی خیلی وقت پیش فن فیکشن های کامل نشده ای از هری پاتر نوشتم که بهتره خونده نشن . کلا خودم رو در این سطح نمیبینم که بخوام نویسنده بشم فقط سعی میکنم برداشتی که از کتاب داشتم رو بنویسم یه جوری نیمچه نقد .

راستی اسم شما چی بودش ؟؟

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

بنظرم شاهنامه باید با ادیسه مقایسه بشه از نظر زمانی و اینکه هردو منظومه شعر هستند.ارباب حلقه ها که مال 50 سال پیشه.ببین من نمیگم ازدها چیز بدیه نه ولی تکرار خب خیلی یه چیز جالب رو ضایع میکنه.ببین من از دورف ها هابیت ها و... حرف میزنم. ببین خون اشام بد نیس. ولی بعنوان یه قهرمان قابل پذیرش نیست؟ این درست مثل اینه که ما بیایم از همون اکوان دیو رستم بسازیم میشه؟ اون وقت پس باید شاهنامه رو ببوسیم بذاریم کنار. یه عمر در ادبیات اروپا خون آشام شیطان معرفی شده حالا ناجی بشر شده؟ ادوارد بلا دارن شان؟ یا گرگ جماعت که کاری جز پاره کردن بلد نیست قهرمانه؟ اساطیر یونان پر از مو جودات جالب و بیشتر اهریمنیه. فون ها سانتور ها میناتورها گورگون ها سایرن ها اسفینکس ها هارپی ها... ما باید فقط خون آشام داشته باشیم؟...بنظرم تامل بر انگیزه.در مورد سیما هم باید بگم من هم راحت میتونم با دوستام جمع بشیم و از این شایعه ها سر هم کنیم.حتی خیلی واقعی تر از مارک مانتویی که الهام بخش جیکوب بلک باشه.

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

راستی این ادعا های عابدینی چیز تازه ای نیست. سر رولینگ هم همچین بلاهایی اومده بود که معلوم شد همه اش بی اساس بوده.

مریم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام من واقعاً از نظرات این بخش وبلاگتون لذت بردم بجز قسمتی که ربوط به توهین به خانوم عابدینیه !! ازتون تعجب می کنم نویسنده ای به این خوبی رو با این حرص و کینه بهش توهین می کنید و آخرشم به بحثتون ادامه میدید!
راستش انتظارم این بودکه حداقل بهش احترام بزارید .یک عده بی فرهنگ و سودجو از هر موضوعی برای حمله به این نخبه استفاده می کنند تا خرابش کنن و شایعه بسازن . من و خیلی های دیگه با ایشون آشنا شدیم و داستاناشونو خوندیم و خیلی ناراحت میشیم دیگران بدون تحقیق هرچی از دهنشون در میاد به این خانوم میگند .
شما که ادعاتونه واسه کتابای فانتزی و فانتزی نویسا دلسوزید حداقل می رفتید مدارک قانونی این نویسنده رو می دید چرا نرفتید و میگید ادعا ؟؟؟؟ چون یک ایرانی داستانی قابل قبول نوشته و تو شرایط بدی از دستش داده باید بهش توهین کنید ؟ یک ایرانی قدرت نوشتن داستانی در مورد خوناشاما نداره؟ اینقدر ما بیچاره ایم؟

من جز طرف دارای های ایشون هستم ما با هم دیگه مکاتبه داریم اگه باور ندارید من ایمیل ها رو رو میکنم ولی قصد من از ملایم نظر دادن برای این بود که اون اقایی که نظر داده بودن نظرشون ملایم تر بشه اگر من همون اول میگفتم کهش ما اشتباه میکنید و خانوم عابدینی بهترین هستند دیگه جایی برای حرف زدن نمیموند

مریم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

راستش بهتره نظرات یا بهتر بگم توهینات این دوست عزیزو پاک کنی ! شما حق ندارید به شخصیتهای داستانی یک نویسنده توهین کنید چه برسه به خودش !!! حالا هر نویسنده ای تو دنیا هر آشغالی بنویسه همه به به و چه چه می کنن اما چشم دیدن هموطنشونو ندارن چرا؟
خانوم عابدینی کسیه که کتاباش تو روز اول انتشارشون رکورد زده . کلی داستان داره همه در حد نویسنده های اروپایی . من دیدمشون یکبارم نشده بگه من بهتر از رولینگ و تالکینم همیشه میگه من خیلی راه در پیش دارم و نباید مقایسه بشم ! همین داستان خلاصه سایه های شیطانش تو چندصد سایت برای دانلود گذاشته شده ؟ یکم منصف باشید بد نیست .
اون یک هموطنه و باید بهش احترام گذاشت واقعاً برای شما شاین و پادشاه آهن و پادشاه آرتمن مسخره بود پس ببخشیدا شما هیچی از فانتزی نمیدونین ! ببینم اولین نهال زمین فقط بخشهایی برای کسایی منتشر شد که عضو کلوپ طرفداران این نویسنده هستن پس این دوست مودبمون هم عضوند درسته ؟
به نظرم خانوم عابدینی مالک اصلی سری داستانهای عشق تا ابدیته و مه یر به داستانش گند زده چون حتی نتونسته موضوعات بهم بچسبونه .
کمی هم منصف باشیم بد نیست درسته ؟ من تمام مدارکشونو دیدم ومطمئنم در حقش نامردی کردند . تازه با داستان های دیگه میتونه حال مه یر و طرفداراشو بگیره مطمئن باشید با داستانایی چون (ناجی و عشق و خون) دو تا سری مجموعه خون آشامی دیگست منتظرش باشید .

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

خانم مریم طرفداریهاتون اصلاِّ قانع کننده نیست. به هرحال نویسنده گرگ و میش سیما باشه یا استفنی مهم نیس برام.مهم اینه که چقدر این داستان احمقانه اس.

احمقانه نیست از نظر من و شما این داستان شاید بچه گانه به نظر برسه . به هر حال طرف دارای خودشم داره دلیل نمیشه چون ما مخالفش باشیم زیبا نباشه .

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

در ضمن من حاضرم شخصاِّ با خانم سیما عابدینی مناظره کنم و به دخترای بی ادب و ساده لوحی مثل تو مریم ثابت کنم که اون خانم شیادی بیش نیست.

دوست عزیزم میشه خیلی زیبا تر هم صحبت کرد و منظور رو رسوند این جور حرف زدن آگاهی شما رو نمیرسونه بلکه ادبتون رو میرسونه . من هیچوقت به دلیل مخالفتم با با نظر دیگران هیچ پستی رو حذف نمیکنم . بهتر هستش شما هم اگر دلایلی دارید که فکر میکنید خانوم عابدینی نویسنده کتاب های گرگ و میش هستند ( با این که از نظر مزخرف بودنشون با تو موافق هستم ) رو کنید تا بدون توهین به هم دیگه به به نتیجه ای برسیم .

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

نه اینطوری نمیشه.اگر تند حرف زدم با شما نبودم.با مریم بودم.چون خودشم تند برخورد کرده بود.اینطوری نمیشه یعنی ببین من اینها رو اینجا بگم ممکنه به گوشش برسه و کلی توجیه الکی و محکمه پسند براش بسازه.باید رو در رو باهاش حرف بزنم.اما اول از همه باید فهمید بغیر از اسم داستان و چینش ماجراها چه تفاوتهایی میان نوشته های مه یر و عابدینی هست.مثلاِ اتفاقات عینا همونایی هست که مه یر گفته یا نه بعضی جاها عوض شده.ممنون اگه خلاصه توضیح بدی ممنون تر هم میشم.

ببخشید ولی من در این جایگاه نیستم که بخوام نقد ادبی بکنم چون نه مدرکش رو دارم نه سوادش رو . تنها به استناد مدارکی که منتشر شده بود از انتشارات ارزان این برداشت رو دارم که خانوم عابدینی نویسنده اصلی داستان هستند وگرنه از بعد داستانی من تنها میتونم بگم که از داستان گرگ و میش خوشم نیومده .

anti wampire چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

بنظرم بهتره این پست سیما عابدینی رو حذفش کنی.شما که خوشت نیومده پس چرا تو وبلاگت طوری نشون میدی که از طرفداران گرگ و میش هستید؟ البته بازم صلاح خودته. راستی اگر من چیزی بنویسم ازم حمایت میکنی؟ منظورم در زمینه تبلیغ اثرم هست همین کارهایی رو که داری برای توآیلایت میکنی.البته من چنین توقعی از شما ندارم.تازه اونم در صورتیکه کارم مورد قبولتون واقع بشه...تازه باز اونم اگه تصمیم به نوشتن بگیرم.(اما از خالا قول میدم اگه یه روزی دست به قلم شدم اجازه ندم یه خون آشام حتی تا میلیارد کیلومتری ذهنم نزدیک بشه! اسمم هم بهتره فعلا این باشه آنتی ومپایر (ضد خون آشام)

سهیل جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام من تازه با خانوم عابدینی آشنا شدم و بسیار به خودشون و شخصیت و استعدادشون احترام میزارم . خیلی ببخشید میشه یکی برای ما توضیح بده این یعنی چی ؟
سیما عابدینی؟ سیما آب بینی! دروغگو شیاد سارق ادبی ایرانی کلاه بردار که همه بهش خندیدن و فراموش شد.در ضمن خود استفنی هم هیچ گهی نیس با اون کتابای آشغالش
خجالت بکشید چقدر شما بی ادب و بی نزاکت هستید ؟؟؟ اول از همه به اسم و فامیل یک نویسنده توهین می کنید بعدش بهش تهمت می زنید ؟؟؟ من می دونم چرا بعضی مثل این آقای بافهم و کتابخون و فهمیده اینطور از روی حرص و کینه به نویسنده مورد علاقه اینهمه جوان و کتابخون توهین می کنند . خیلی ها چشم دیدن همچین استعدادی را ندارند و خدارو شکر که حتی با خواندن نامش اینطوری ذات واقعیشونو نشون همه میدند . به صاحب وبلاگ هم توصیه می کنم نوشته های این بازدیدکننده بی ادب را پاک کنید . واقعاً از وع کلمات و لحن گفتارشون همه متوجه می شوند در چه تیپ خانواده ای بزرگ شدند . یک درس بزرگ اگر از داستانی خوشت نیامد یا بابت خواندن اون تشکر کن یا خیلی منصفانه بگو این داستان من را راضی نکرد ، انتظار بیشتری داشتم ، سرگرم کننده نبود ، خوب پردازش نشده بود ، موضوع جالبی نداشت ، من رای منفی می دهم و یا مورد پسندم نبود ... یاد گرفتی ؟؟؟؟؟
بی ادبی و توهین و تهمت نشان دهنده کینه توزی و بی فرهنگی شماست پس رفتارتو عوض کن ...

وبلاگ آپدیت نمیشه . به نظرم بهتر نظر ها بمونن . وقتی خوندمشون تجدید خاطره ای هم شدش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد