کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

روزی روزگاری نوجوانی

درود . خیلی وقت هستش که مطلبی روی بلاگ قرار ندادم . روزگاری بود که اینترنت تنها منبع من برای دست پیدا کردن به مطالب و کتاب های مورد علاقه ام بود . وقت آزاد زیادی داشتم و عاشق ژانر فانتزی بودم و از هر فرصتی برای خوندن ترجمه ها استفاده میکردم . کنکور و بعد دانشگاه باعث شدش که از این فضا یه مقدار دور بشم . علاقه ام  به سبک های دیگه مانگا و موسیقی متال و راک و متون ادبی و فلسفی برجسته جهان باعث شد که از ژانر فانتزی خیلی فاصله بگیرم . موضوعات دیگه ای مثل کارم و اینکه وقت زیادی رو از من میگیره باعث شده که وقت زیادی برای نوشتن نداشته باشم ولی کماکان مطالعه جزی جدا نشدنی از من هستش . در واقع در این دوسالی که از فضای انجمن ها و ترجمه ها هم به دور بودم کار شاخصی رو ندیدم . 

ولی در سبک علمی و تخیلی به عبارتی گمانه زن فعالیت های خوبی اتفاق افتاده . ماهنامه فوق العاده فانتزی و ترجمه های عالی فربد اذسن .

وبسایت گمانه زن 


وبلاک فربد آذسن 






دانلود کتاب دهانی ندارم و باید جیغ بکشم  لینک ۱     لینک ۲   





نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:49 ب.ظ

خواهشن ادامه بده و اینجا رم به روز کن

ادبیات به دوستانی مثل شما همیشه احتیاج داشته

ترنم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ http://summergirl-15.samenblog.com/

وبت عالیه.
به منم سربزن خوشحال میشم.

بهزاد پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:07 ب.ظ http://Bpen.blogsky.com

واقعا خیلی حیفه که دیگه خیلی از دوستان ادامه نمیدن
خیلی با متنی که نوشتی همزادپنداری کردم
این وبلاگ قدیمی من هستش
Lordbehzad.blogfa.com
امیدوارم پیام به دستت برسه خوشحال میشم با پاتر هد قدیمی هم صحبت بشم
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد