کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

تولدمون مبارک

درود . بعد از سه سال فراز و نشیب و غر زدن های فراوان مدیر وبلاگ که من باشم به این روز رسیدیم که میخوام سه سالمین گرد ساخت وبلاگو به خودمو و دوستان اهل کتاب و ... تبریک بگم . اولین سالگرد ساخت استروج سنتر اختصاصی وبلاگ و منحل شدن سایت فیری تیل . به جان شما نمیدونم چجوری گذشت این سه سال ولی در کل این که جایی رو داشتم که با دوستان هم سن خودم تعامل داشته باشم خیلی خوب بوده .


به امید خدا هم خبرای خیلی خوبی رو هم واسه خودم هم واسه شما دارم ، منتظر خبرای خوبی باشین .

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ق.ظ http://fantasyfans.persianblog.ir

درود!
میبینم که این کوچولو هم کم کم داره بزرگ میشه!
مبارک باشه تولد 3 سالگیش!

محسن سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ق.ظ http://fantasyfans.persianblog.ir

و اما...
میدونی مدتیه !دقیقاً منتظر کامنتی مثل اینی که برام گذاشتی بودم! چون هیچ سررشته ای از سایت ندارم و این روزا دارم باهرکسی که سایت زده و سایت داره و کلاً با این مقوله سر و کار داره مشورت میکنم! هنوزم به نتیجه ی قطعی نرسیدم واقعیتش!
باید مفصل باهم بحرفیم...
مسنجر میای!؟

درود . اقا شرمندمون کردی با این همه نظر . همون طور که گفتم 3 روز دیگه از بند اسارت آزادم و هر چقدر بخوای میتونم بچتم . فقط جایی که میخوای بچتی رو با یوزرت بهم ایمیل کن ولی به هر حال بعد از کنکور 24 ساعت انلاینمو میتونی با همون جی تالک یا پالرینگو با اکانت alboos پیدام کنی . ایمیلمم که ضایست .

محسن جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://fantasyfans.persianblog.ir

درود!
و نهایتاً این سه روز به پایان رسید! فکر کنم من از تو خوشحال تر باشم!
ببین من فقط مسنجر میچتم! جی میل هم هستما، ولی کروم نمیدونم چشه، اصن باز نمیکنه جی میل رو، باید با اینترنت اکسپلورر باز کنم، که خودش مصیبتیه...
در هر حال، خبرش رو بده، مسنجر یا جی میل. و اینکه چه ساعتی آن هستی. که مفصل باهم بحرفیم.
راستی، تبریکات ویژه به خاطر آزادی پس از کنکور!
آی دی مسنجرم: mohsen_a_hbk
جی میل: mohsen.a.hbk@gmail.com

حالا که من انلاینم تونیستی . چه وضعی شده

رضا شکاری یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://remele.blogfa.com

مبارک باشه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد