کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

هری پاتر و جادوی عشق



درود. با تشکر از این که این همه مدت با من بودید و با نظرات خودتون به این وبلاگ گرمی بخشیدید.خوب دیگه این همه محتوا قرار دادیم بلاخره خودمون محتوا درست کنیم امروز اولین فصل از فن فیکشنم رو برای دانلود قرار میدم اگه نظرها خوب باشن بقیه این داستان جذاب رو قرار میدم.

البته این فن یکشن مشکلات زیادی داره شما میتونید با نقد خودتون در زیبا تر شدن داستان به من کمک کنید.


و در ادامه در داستان میخوانید که : در حالی که به سقف خیره شده بود به خاطراتی که در هاگوارتز داشت فکر میکرد ایا هرگز بر خواهم گست ایا باز هم دوستان خودم رو خواهم دید و ایا های دیگری که روی شانه هایش سنگینی میکرد و باز هم ایا های دیگر.............



دانلود فصل اول هری پاتر و جادوی عشق  از پرشین گیگ   از 4شرد  از مدیافایر



 فصل های جدید از این به بعد در این آدرس قرار خواهند گرفت .



نظرات 5 + ارسال نظر
afarinesh جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

تشکر بابت کتاب . شما میدونید کتابهای هری پاتر چند تاست و اگر میدونید و زحمتی نیست اسم تمام کتابهاش را برام بنویسید .

درود . واقعا تعجب اوره که شما نتونستید که لیست کتاب های هری پاتر رو به دست بیارید . واقعا تعجب بر انگیزه . به هر حال مجموعه 7 گانه ی هری پاتر به این قراره.

کتاب 1 هری پاتر و سنگ جادو


کتاب 2 هری پاتر و حفره اسرار ( یا تالار اسرار )


کتاب 3 هری پاتر و زندانی ازکابان


کتاب 4 هری پاتر و جام اتش ( 2 جلدی)


کتاب 5 هری پاتر و محفل ققنوس( 3 جلدی)


کتاب 6 هری پاتر و شاهزاده دو رگه( 2 جلدی)


کتاب 7 هری پاتر و قدیسان مرگبار( 2 جلدی)

[ بدون نام ] شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

ممنون . من تمام این کتابها رو دارم جای تعجب نداره چون همه جا تکراری کتابها رو میذارن و هر کدوم با یک عنوان همش فکر میکنم شاید من این جلد رو ندارم برای همین خواستم لیست کتابها رو بنویسید بازم ممنون .

درود. دوست من خوب چیزی بیشتر از این کتاب ها وجود نداره مگه این که جی کی رولینگ مخفیانه یک کتاب دیگه نوشته باشه البته فن فیکشن هایی وجود داره که بعد از اتمام هری پاتر نوشته شدند ولی به شما اطمینان میدم که هیچ کتاب اورجینال دیگه ای وجود نداره.

artemis دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

mamanoon babate zahmatet va3 neveshtane ketab! vali aval ye soal chera mikhay ye ketabi ke neveshte shode o tamoom shodaro be syek shekle dige benevisi? az payane ketab khoshet naoomade ya serfan az rooye bikari1!!ta jayik man didam ghoveye takhayolet ghavie o bad nis! age vaghean be nevisandegi alaghe dario vaght dari aval shooroo kon az yek seri ketaba k ghodrate nevisandegito bishtar kone! bad boro donbale yek kari az khodet na in k kare baghiaro tekrar koni!!!!dar akhar bazam bekhaterezende kardane bareye harry potter azat tashakor mikonamy
p.s:adame jelde 1esho vaghti khoondam k hoodadan 11 salam bood! hamash montazre ye joghd boodam k behem bege manam jadoogaram

درود. با سلام و تشکر از کامنت پر محتواتون . خوب بزارید بگم که نوشتن فن فیکشن رو نه از روی بیکاری بلکه برای پرورش تفکراتم شروع کردم به نظر من پایه محکمی که داستان رولینگ داشت شروع خوبی بود که تخیل و قلم خودم رو به دوستان معرفی کنم چون به دلایلی احساس میکنم که نباید با یک داستان بد شروع کرد فعلا شروع به نوشتن فن فیکشن کردم با توصیه شما احتمالا یک کتاب دیگر هم در موازات فن فیکشن خواهم نوشت .
در مورد هری پاتر و دنیای هری پاتر به شخصه خودم بارها خودم رو در دنیای هری پاتر احساس کردم با چوب جادوگری نفس های سرد ولدمورت و خیلی از وقایع که منو هم سوی خودشون کردن تا چیزی بشم که امروز هستم.
با خواندن فصل دوم بیشتر متوجه این موضوع خواهید شد و راستی یک موضوع دیگز اگر در بعضی از نقاط داستان احساس کردید که قابل باور نیست و یا احساس می کنید رفتار هری پاتر جدید هیچ سنخیتی با هری جی کی رولینگ ندارد لطفا با من در میان بگذارید .

ادرس جدید وبلاگ : www.fairytale.ir

همیشه خوش باشید و پاینده

[ بدون نام ] جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ق.ظ http://potter-and-tarafdaran.blogsky.com

پادکست منتشر شد
مهمانی خداحافظی

درود. بازم ممنونم که یاد هری پاتر رو در ذهن ها زنده نگه میدارید . هری پاتر یک چیز پاک نشدنی از کودکی و نوجوانیه منه با اون زندگی کردم و باهاش بزرگ شدم ، هری پاتر هیچوقت نمیمیره بلکه در قلب ما زندست .

همیشه خوش باشید و پاینده

رونالد ویزلی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ http://potter-and-tarafdaran.blogsky.com

پادکست پاتر و طرفداران جدید با سبکی جدید و به صورت اجرای زنده منتشر شد لطفا اطلاع رسانی کنید رسانه شمایید

حتما تا جایی که بتونم سعی میکنم به دوستان طرف دار هری پاتر اطلاع بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد