کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

به زودی خواهند آمد 10 فانتزی برتر سال 2011

درود. امروز با معرفی چند کتاب فانتزی که به زودی منتشر میشن اومدم تو این کتاب ها اسم های مشهوری هم دیده میشه مثل ,  کریستوفر پاولینی و جی ارار مارتین .


همیشه خوش باشید و پاینده




تیستا نوشته ی استیون براس- 10




کتاب چهارم  ( الدوناری ) سری وراثت اثر کریستوفر پائولینی -9





رند  از  مجموعه ی سه گانه ی جاسوس خیانت کار -8





کتاب محسور شده -7



کتاب قهرمانان نوشته جوی ایبرکرومبی-6



کتاب سوم خدای ناتوان ( ناقص ) اثر استیون بریکسون - 5


این کتاب توپیه اگه بیاد میترکونه



کتاب جمهوری دزدان کتاب سوم از مجموعه مردان ( جنتلمن ) حرام زاده -4


اینم مجموعه باحالی ولی متاسفانه من فارسیش رو گیر نیاوردم دارم انگلیسیش رو میخونم .



و مهم تر از همه

کتاب پنجم( رقص با اژدها ) از سری نغمه ای از اتش و یخ نوشته جی ار ار مارتین -3


ولی خداییش خیلی تولش داد نوشتن داستانشو




کتاب حافظه ی روشنایی :  کتاب چهاردهم از مجموعه ی چرخ زمان -2


مجموعه ی توپیه نمیدونم تو ایران چرا ترجمه نمیشه شاید به سرم زد ترجمش کردم





کتاب ترس های یک مرد عاقل کتاب دوم از مجموعه وقایع قاتل پادشاه






میتونید تمام نظرات راجع به این داستان ها رو به همراه توضیحات بیشتر اینجا ببینید










نظرات 5 + ارسال نظر
afarinesh سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

تشکر بابت معرفی کتابها آیا شما قصد دارید کتابها رو ترجمه کنید بزارید یا در حد معرفی میمونه .

درود. این کتاب هایی که من معرفی کردم جدید ترین ها هستند که هنوز برای ژیش فروش قرار داده شدند . و در مورد سوال این که ایا ترجمه می کنم یا نه ؟؟

خوشبختانه ژورتال وبسایتم راه افتاد و فقط تنظیمات نهایی مونده به امید اهورامزدا به زودی وبسایت کار خودش رو شروع میکنه و یکی از اولویت هاش هم همین ترجمه کتاب هاست.

همیشه خوش باشید و پاینده

maryam چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

dash behrooz khaheshan avval naghmeye atash o yakh ro tarjome kon albate jelde 5 ro na ha az jelde 2 shooroo kon sahar k hameye ma ro gozash tu kaf be khoda tarafdaraye in majmooe hamun tor k khodetam midooni kheyli ziade ba age tarjome koni kheylia mamnoonet mishan

درود. مریم خانوم اگه سحر خانوم ادامه ندهند حتما ولی خوب فعلا وبلاگ ایشون فیل شده ولی شاید به کارشون ادامه دادن و منم شاید درک درستی از ترجمه نغمه نداشته باشم ولی ایشون از اول پروژه ترجمه اتش و یخ حضور داشتن .
و خوتاندن کتاب انگلیسی راحت هست ولی ترجمه خیلی سخته امیدوارم بتونم از پسش بر بیام .
راستی من نتونستم هیچ ایمیل یا آدرسی از ایشون به دست بیارم.

همیشه خوش باشید و پاینده

amir جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://lkamir@yahoo.com

درود داداش بهروز
وبلاگ فوق العاده ای دارید.منم درست مثل خودت عاشق رمان های فانتزی هستم مخصوصا هری پاتر،منم نزدیک6سال پیش با کتاب های هری پاتر آشنا شدم و از اون موقع به بعد در به در دنبال اینجور رمان هایی هستم و تا به حال رمان های ی زیادی هم خوندم مثل آرتمیس فاول،مجموعه میراث،دارن شان، آلکس رایدر و... تا اونجا که والدینم از دست من کتابها رو برمیدارن و بهم نمیدن!
فقط می خواستم که ازتون تشکر کنم و بپرسم که می تونم در این راستا بهتون کمک کنم؟

درود. بله چرا که نه اگر دوست دارین و مایل هستین من مشکلی نمیبینم بقیه صحبت ها رو در ایمیل باهاتون خواهم داشت.

سوشا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ http://forum.soosha.com/index.php

سلام دوست عزیز
مطالب وبت خوندم و خوب هم هستن
لطفا سری هم به این فروم ادبی بزنید
http://forum.soosha.com/index.php
سپاس

درود . بله حتما من لینک وبسایت شما رو با ترجمه شمشیر حقیقت قرار دادم .

امیرعلی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

ببخشید خیلی کار حالبی کردین.من خیلی خوشم اومد بخصوص از دیدن کتاب الدوناری که خیلی وقته دارم دنبالش میگردم.میخواستم ببینم میشه لینک دانلود انگلیسی کتاب ها رو تو سایتتون بزارین؟

درود. فکر کنم چند فصل انگلیسی الدوناری روی نت قرار گرفته باشه ولی هوز نسخه کاملی رو مشاهده نکردم . حتما سعی میکنم قرار بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد