کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

عشق تا ابدیت داستانی چالش بر انگیز

درود . خیلی از دوستان بعد از زدن پست من درباره داستان عشق تا ابدیت داستان رو مطالعه کردند و بیشترشون اعتراف دارند که واقعا قضاوت بین کتاب گرگ میش و عشق تا ابدیت خیلی سخته به همین دلیل من یکی از ایمیل های که با مدیر وبلاگ طرف داران خانوم عابدینی رو داشتم براتون قرار میدم شاید که باعث بشه دید شما نسبت به موضوع کمی بازتر بشه.

دوست خوبم سلام
می بخشید به علت تعداد ایمیلهایی که دریافت میکنم و به علت مشکلات کاری امکان زود تر پاسخ دادن به ایمیل شما را نداشتم .
دوست خوبم من فرصت نکردم که به آدرس وبلاگ شما سری بزنم و چون در مورد خانم عابدینی به مواردی اشاره کردید که به آنها را در پستهای وبلاگم پاسخ داده ام احساس کردم شما هم به دلایل شخصی فرصت مطالعه مطالب وبلاگ بنده نشدید.
 به خاطر کمبود وقت این موضوعات را به طور خلاصه توضیح میدهم :
در مورد نداشتن وبلاگ یا سایت شخصی باید بگم که اولین بار این من بودم که خانم عابدینی را با ساخت این وبلاگ تشویق به عنوان مالکیت اثرشون کردم . ایشون علاقه ای به انتشار خبر دزدی اثرشان نداشتند و به اصرار بنده حاضر به گفتن این مطلب مهم شدند . خانم عابدینی علاقه ای به کسب شهرت از این طریق نداشتند و حتی اوایل دایر شدن این وبلاگ با بنده برخورد هم کردند .
در مورد انتشاراتی که فرمودید وجود ندارد !
 دوست عزیز انتشارات کتاب ارزان در سوئد هم اکنون با مدیریت جدید خود همچنان مشغول فعالیت است . یکی از پرفروشترین آثار چاپ شده آن :

کتاب نمایش

"فرهنگ شخصیت ها، اصطلاح­ها، تعبیرها، و سبک­های نمایشی" در 2 جلد و در 1321 صفحه

انتشارات کتاب ارزان، سوئد، ۲۰۰۸

در مورد مدیریت قبلی و یا طرف دعوای و مورد اتهام در ماجرای دزدی آثار خانم عابدینی صحبت از شخصی در میان است که همکاری تنگاتنگی با نشر باران نیز دارد که متاسفانه هم اکنون حتی امکان زیر سوال بردن مدیریت جدید این انتشارات نیز در دست نیست . برای اطلاع دقیق شما این هم بخشی از آدرس این انتشارات :سوئد، استکهلم : نشر ارزان و...
آنقدر ماجرای این دزدی پیچیده شده است که خود خانم عابدینی کم کم در حال نا امید شدن هستند ولی به خاطر طرفدارانشون به دنبال پس گرفتن این اثر و البته نه اثر بلند دیگرشان هستند .
در مورد سایت هم عرض کنم خانم عابدینی علاقه ای به انتشار اخبار در مورد خود نداشتند و باز با اصرار بنده و نامه هایی که دریافت کرده اند حاضر به همکاری شدند متاسفانه آنقدر در این مدت نظرات نادرست و توهین آمیز دریافت کرده ام که خجالت می کشم آنها را باخانم عابدینی در میان بگذارم
مطمئناً همچون خانم عابدینی توانایی همراهی ایشان را ندارم اما همانند یک طرفدار که کاملاً در جریان دزدی آثارشون بوده ام قصد کمک دارم و برای این کار و هدف تمام تلاشم را بکار می گیرم .
امیدوارم خود بعد از خواندن آثار خانم عابدینی قضاوت درستی از این ماجرا داشته باشید و بتوانید به پاسخ ابهاماتی که وجود دارد برسید . در این راه اگر بتوانم مفید باشم دریغ نخواهم کرد . موفق باشید

محسن امیدیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد