کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

نزاع پادشاهان و عشق تا ابدیت

درود . امروز با یک کتاب بحث بر انگیز برگشتم (( عشق تا ابدیت )) کتابی که نویسندش ( خانوم سیما عابدینی ) ادعا داره که کتابش توسط یکی از ناشران خارج از کشور دزدیده شده و طرح اون باعث نوشته شدن رمان پر فروش گرگ میش ( twilight) شده اینجا میخوام به دو نکته اشاره کنم با این که هنوز اطمینان ندارم که این قضیه صحت داشته باشه ولی قلم خانوم عابدینی به جنبه دیگر حتی از قلم خانوم میر قوی تره بعد از خوندن داستان متوجه حرف من میشید . در ادامه فصل 4 کتاب نغمه اتش و یخ جدال پادشاهان رو براتون اماده کردم. 

 

دانلود کتاب عشق تا ابد ( طوفان ) از 4shared 

 

دانلود کتاب عشق تا ابد ( طوفان ) از لینک مستقیم 

 

************************************ 

   

دانلود فصل 4 کتاب نغمه اتش و یخ  2   (نزاع پادشاهان ) از 4shared ( پسورد: www.alboos.blogsky.com )

 

دانلود فصل 4 کتاب نغمه اتش و یخ  2   (نزاع پادشاهان ) از لینک مستقیم 

 

توجه: تمامی کتاب ها با فرمت rar  فشرده شده اند و برای باز کردن ان ها نیاز به برنامه winrar دارید توجه کنید که هنگام وارد کردن پسورد با حروف کوچک نوشته شوند .

نظرات 6 + ارسال نظر
بهناز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام داداش
یه خبر خوب !!!!این هفته برمیگردم!!!
حسابی دلم براتون تنگ شده
کتابو هم دانلود کردم عسیسم بحدا میخونمش
موفق باشی بهروز جان

Sh!Ma دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

Salam.. Mishe bishtar tozih bedin? Akhe chetor mumkene?????????

₪MATADOЯ₪ سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
خوبی؟
به به ، نمیدونستم تو هم هری پاتری هستی

na tanha harry pottery balke kolan taraf dar tamam ketab hay fantasy . mamnon ke be weblogam sar zadi matador aziz .

آرمان سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.fantasyland.ir

سلام داداش من یک سایت هری پاتری زدم اگه امکان داره یک سر بزن و سایت منو با نام سرزمین فانتزی لینک کن با تشکر

درود. ارمان عزیز من کاملا با سایت شما اشنا هستم ببخشید که زود تر از این شما رو لینک نکردم امیدوارم هرچه بیشتر بتونیم در کنار هم به پیشرفت فانتزی در ایران کمک کنیم . همیشه خوش باشید و پاینده

درسا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام داستان عشق تا ابدیت رو خوندم این دیگه چی بود ؟ امکانش هست کمی در مورد خانم عابدینی برامون مطلب جمع کنی و یا داستانای دیگشو برا دانلود بزاری؟
فقط من همه جا دارم در موردش می خونم و درست متوجه نشدم آیا واقعا نویسنده اصلی توآلایته ؟

ب دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

منم قسمت طوفانو خوندم.نمیخوام توهین کنم وباعث ناراحتی کسی بشم ولی قلم خانوم عابدینی واقعا ضعیف بود.انگار فقط خودشون متوجه بودن چی نوشتن.
وراستش به نظرم دلایل ایشون غیر منطقیه. ایشون گفتن کتابو دادن به یه انتشارات درسوئد ولی توجه داشته باشین مه یر آمریکاییه.خوب اون انتشارات سوئدی میتونسته بده به یکی ازنویسندگان کشورخودشون نه به یه آمریکایی.اهم...وببینین تواین کتاب خانوم عابدینی اومدن از همون بو؟س وسان؟سوری واینا نوشتن که فکر کنم تاحالا هیچ نویسنده ایرانی اینجوری ننوشته.از هرنظردیدم باعقل جوردرنمیاد.شاید اگه یه دلیل محکم برامون بیارید همه حرفتونو باور کنن وهم شما بتونین-اگه واقعا ادعاتون راسته-حقتون رو پس بگیرین.
باتشکر

درود . سلیقه هر فردی با هم دیگه فرق میکنه و من به شخصه کلا از تمام مجموعه عشق تا ابدیت و تویلایت خوشم نمیاد ولی قلم خانوم عابدینی رو در بیشتر کتاب هایی ها قسمت هایی که از کتاب هاشون بیرون دادن احساس کردم و به نظرم یکم غیر منصفانه هستش اگه بخوایم بگیم که جذاب نمینویسه . در مورد اثبات کردنش من خودم تحقیقات زیادی انجام دادم و انتشارات ارزان در سوئد رو پیدا کردم . البته نسخه اسکن شده نامه نگاری ها و ایمیل هایی که خانوم عابدینی به انتشارات فرستاند موجوده همچنین قسمت هایی که دست خانوم میر نیفتاد . در مورد این که چرا دست خودشون ندادند نظری ندارم ولی شاید سرمایه گذاری در امریکا بهتر از کشور اروپایی باشه هر چی باشه امریکا کشور فرصت های طلایی هستش . به هر حال وبلاگ شیلتر شده طرف داران سیما هستش شما میتونید به اون جا مراجعه کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد