کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

طرف داران مانگا/دارن شان/ میزشب

درود . امروز با معرفی یک سایت جدید در زمینه مانگا و ترجمه های کتاب جلاد لاغر ( اثر جدید دارن شان ) برگشتم . فعلا موضوعی که میخوام دربارش بحث کنم درباره برنامه ایه که شب ها شبکه میلی ( ملی نه میلی) ایران از شبکه چهار پخش میکنه به نام میزشب برنامه ایه درباره هنر و... موضوعی که توجهمو به خودش جلب کرد برنامه اونا در روز 4/1/2011 بود که درباره اسطوره و اسطوره پردازی بود به نظر شما دلیل اینکه توی این برنامه اسمی از فانتزی های ایرانی برده نشد  و فقط از کمیک استریپ هایی مثل بتمن سوپرمن و... اسم برده شد ؟؟؟؟

و در مورد معرفی سایت فانتزی من سایت طرف داران مانگا و کمیک استریپ رو اماده کردم امیدوارم به سایت دوستان همکار سر بزنین و با کامنت های داغ خودتون سایتشو رو هرچه بیشتر پر فروغ کنید.


در مورد ترجمه کتاب دارن شان من لینک رو به صورت مستقیم  از سایت فنتزیفنس ورداشتم به این دلیل که هنوز کتاب کامل نشده و اگه کامل شد ترجمه رو به صورت کامل قرار میدم.همیشه خوش باشیید و پاینده .


دانود


فصل1



فصل2



فصل3



فصل4



فصل5



فصل6



فصل7



فصل8 ( به زودی از سایت WWW.FANTASYFAMNS.IR)

نظرات 12 + ارسال نظر
sh!Ma پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

Doro0d... Eyyyval surprise kheyli!i!i! Co0o0li bud.. Mer30 khafaro0ndim.. Re30dam khune hatman dl mikunam (masalan alan madre3am .. Ag befahman...)

دخمل شیطون شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
خوبی
کجایییییی خبری ازت نیست من که نباشم توام میرییییی

sh!Ma شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

راستی یادم رف ادامه ی نظرمو بنویسم... درباره ی همین میز شب می خواستم بگم که .. تعجبی نیست.. مثلن همین معلم زبان فارسی ما که یه منتقد ادبی هم هست و هر چی کتاب زبان شناسی و ادبیات شناسی هست رو هم به قول خودش خونده.. وقتی ازش پرسیدم شما فانتزی هم می خونین؟ ، مثله اونایی که از پشت کوه اومدن گفت : فانتزی دیگه چیه.؟. نیم ساعت هم من بد بخت رو به حرف گرفت تا توضیح بدم فانتزی چه سبکیه و اینا ... اخر سر هم گفت : نه من اصلن چیزی درباره ی چنین کتابایی نشنیدم.. بشین دخترم، وقت کلاس رو هم الکی گرفتی !!!!!حسابی چسبوندم به دیوار( حتی فانتزی نویسان ایرانی هم واسش نا اشنا بود ) همون طور که خودت هم می دونی فانتزی یه چند سالیه که مد شده.. تازه تو ایران هم همچین گلی به سرش نزدن.. مثلن هری پاتر... چن سال پیش 1و2 ش رو تو تلویزیون گذاشت و دیگه نذاشت !! خوب این منتقدای ما هم اپ دیت نیستن دیگه چی کارشون می شه کرد( هر چی پرطرفدار باشه.. درباره همون می بحثن ) وقتی این یارو کریمی از سر وته کتابی که داره ترجمه می کنه ان قدر می زنه و ازش انتقاد می کنه ، تعجبی نیست که بقیه هم همین طوری رفتار کنن ... اگه یه کم تبلیغات بشه اینا هم می رن دو جلد می خونن و وارد دنیای فانتزی می شن .. دوسای تو رو نمی دونم ولی متاسفانه از دوستای خودم که پرسیدم همشون رمانای عشقی می خونن... فقط دوتا از دوستام کتابای گرگ و میش و هری پاتر رو خوندن ... خوب مسلمن وقتی نوجوونایی که باید ازین سبکا پیروی کنن ، می شین مضخرفات عشقی می خونن ... از بزرگتر ها هم چنین انتظاری نمیره ...
البت این نظر من بود.. شاید واقعن اینجوری نباشه..
.. موفق باشی.. فعلن بابای

گرت خانوم از یه نظر باهاتون موافقم از یه نظر مخالف .از این نظر که منتقدان ما بسیار قدیمی هستن و ادبیات نو توجه نمیشه کاملا موافقم ولی از این نظر که فانتزی تو ایران تازست ونویسنذه فانتزی نداریم کاملا مخالفم یکی از بزرگ ترین اثر های فانتزی تاریخی ایران شاهنامه است که میشه گفت قدیمی ترین فانتزی توی چه ایران و چه خارج از ایران . و در مورد نویسندگان جدید ما از اون هایی که کتاباشون مجوز داده میشه و چاپ میشه میتونیم ارمان ارین رو نام ببریم و از اونایی که مجوز داده نمیشه افشین جاهد که کتابش توی اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر طرف دار داشت. به جز این موارد متاسفانه بعضی از سایت های ایرانی توسط وزارت ارشاد به دلیل پخش بدون مجوز پادکست و کتاب بسته میشن که نمونش رو تازگی بسیار دیدیم. در هر صورت وبلاگ من و بزودی سایت من به کار خودش ادامه میده البته فعلا به دلیل مشغله ای کهدارم نمیتونم که سایت رو رونمایی کنم به امید اهورامزدا تابستان امسال سایت به بهره برداری میرسه و من پروژه تایپ کتاب های اسکن شده رو بر عهده میگیرم. همیشه خوش باشید و پاینده

pani شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://pani-123.blogfa.com

سلام،خوبی؟
ایول همشون رو دان کردم !!
۸ هم بیار بیرون !!!
mer30!!!!!!!!!!

sh!Ma یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام مجدد... شما درست می گی ... من هم کتاب های اقای ارمان ارین رو خوندم... واقعن قابل تقدیرن... ولی منظور من این بود ک باید تو ایران بیشتر به این جور کتابها توجه داده بشه.... را۳۰ من اصلن فک نمی کردم ک شاهنامه هم یه اثر فانتزیه...ممنون یاد آوری کردینایشالا پروژتون رو به خوبی اجرا کنین و این وزارت ارشاد..ُ ارشاد بشه و سایتها رو فیل کنه.... بای

pani یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://pani-123.blogfa.com

اپم!!!!!!!!!!!!!
بدو بیا!!!!!!!!!

بهناز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام داداش گلم.میبینم که تروکندی داداش عزیزم!!!ولی بهروز جان فعلا بچسب ب کارای مهم تری که داری داداشی.
برام دعا کن...امتحان ساختمان داده دارم پدرمو دراورده
روی خودتو داداش بهنامو نو آینه ببوس...
راستی یه خبر خوب به زودی به خونه بر میگردم!!!

aje golam ishala zod tar biay khone on roye goleto bebinim . rasti man mese ...... dars khondam.

بهناز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام مجدد!!الان امتحان ساختمان داده رو دادم و آخیییییییییییییییییییییییییشششششش راحت شدم.تا ششم تحویل پروژه دارم و ۴ روز به خونه برگشتنم طول میکشه...هه ای...........
فعلا مثه ..... (!) در س بخون تا تو هم بیای دانشگاه و مثه من الاف شی!!!!!
بوسسسسسسسسسسسس

sh!Ma شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

ســـــــــــلام... خوبی ؟ وای شرمنده... الان متوجه سوتیه دهشتناکم تو کامنت قبلیم شدم منظورم این بود که سایتارو فیل نکنه... واسه چی اومدم ؟؟؟ اهان..می خواستم بگم تظرت درباره ی کتابای پائولو کوئلیو و لمونی اسنیکت چیه ؟؟؟؟؟؟ فعلن بابای

من عاشق کتابای پیلو کوییلو هستم کتاب کوه پنجم و کتاب کنار رود پیدرا نشستم و گریستمشو خسلس دوست دارم در مورد کتاب های لمونی اسنیکت هنوز وقت نکردم بخونم . امیدوارم همیشه خوش باشید و پاینده

pani یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://pani-123.blogfa.com

اپم!!!

بهناز سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام داداش گلم که الان مطمئنا در خواب ناز به سر میبری!!!!خواستم بگم پاشو دیگه چقد میخوای بخوابی!!!
هه ای!!!!
بازم بهت سر میزنم
فعلا بوووووووووووووووووووووووووووووس

DARREN چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:51 ب.ظ

چه جوری دانلود میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد