کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

گلدن کامپس قطب نمای طلایی

بچه ها امروز نقد یکی از داستان های دیگه اقای پولمن رو اماده کردم که به قطب نمای طلایی معروف شد ولی اسم اصلی داستان گرد شمالی بود خوب بزارید از اون جایی شروع کنم که داستان اقای پولمن با این که تو رده کودکان و نوجوانان قرار میگیره ولی فهم اون بیشتر به قشر بزرگسال مربوط میشه درسته که توی اون از عوامل فانتزی زیاد استفاده شده ولی میشه رگه ای از تنفر شدید اقای پولمن از کلیسای کاتولیک دید بعد از دیدن دوباره فیلم و خوندن داستان به نکته های زیادی بر خ=ردم که جای تفکر داشت به نظر شما دلیلی بهتر از این نیست که اقای پولمن موجوداتی که انسان ها همراه خود ارند رو ابلیس بنامه در حالی که تو داستان میبینیم که ابلیس ها موجوداتی بی ازار و حتی در جاهایی دوست داشتنی اند . بگذریم از عنصر مظلوم نمایی و بی  دفاعی که تو بیشتر داستان ها و فیلم های غربی دیده میشه لایرا دختری که نقش اول داستان رو بازی میکنه دختری لوسه که با جرعت میتونم بگم یه نمونه کامل از فرهنگ انگلیسی اصیله . به خوندن داستان دوم که خنجر ظریف باه رو شروع میکنم و نقدشو براتون قرار میدم . و بدونید سبک های دیگه طرف دارای زیادی دارن ولی فانتزی با طرف دارای کم خودش خیلی فعال تر از سبک های دیگه است .


وبچه ها امکان داره تابستون خودم نوشتن یه داستان فانتزیو شروع کنم نظر شما درباره موضوع داستان چیه به نظر شما فانتزی ایرانی یا فانتزی غربی؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
gret سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.darren-shan-fans.blogfa.com

مر۳۰ جالـــــــــــــــب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد