کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

پست اخر

بچه ها نمیدونم چرا یه جورایی احساس میکنم که وبلاگم به درد نمیخوره فقط به درد نظرات برادرم بهنام میخوره دارم کم کم فکر میکنم که وبلاگو ببندم با این که فانتزیو خیلی دوست دارم ولی اگه کارمو ناتموم رها کنم بهتر از اینه که بد تمومش کنم هیچوقت فکر نمیکردم که منم به این زودی و مث بیشتر بلاگ های هری پتری و فانتزی در وبلاگمو تخته کنم شاید تابستون یه وبلاگ دیگه زدم شاید........

از تمام دوستانی که هر وقت می اپیدم برام نظر میدادن تشکر میکنم .


با این که دوست ندارم بگم ولی هر شروعی یک پایانی داره واخر هر پایان یک شروع دوبارس.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد