کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب های پارسیان و من

بچه ها امروز با یه سری کتاب قدیمی تر اومدم و یه مطلب جالب که تو یکی از مجله های بازی خوندم رو واستون تعریف میکنم . والا  داشتم مجله دنیای بازیو میخوندم یی هو یه مطلب جالب توجهمو جلب کرد چیزی که سه فاز پروندم من که اینقدر فانتزی دوستم حتی اسمشون هم به گوشم نخورده بود نوشته بود که باید بازی های ایرانی را با داستان های فانتزی نوشت که خود ایرانی ها نوشته اند مثل پارسیان و من و سوشیانت که این دو داستان فقط پارسیان و منو  تو بعضی از وبلاگ های فانتزی که اشاره زیادی بهشون نکرده بودن پیدا کردم لینک دانلودشو میزارم شما بخونید من که نمیتونم بخونم( جا من خالی ) ولی هر وقت وقت کردم میخونمشون واستون نقدشو مینویسم . 

چون کلا با کتاب دزدی مخالفم و جونم بره از وبلاگ دوست عزیزم شهاب دزدی نمیکنم لینک وبلاگشو براتون قرار میدم  .

میتونید  همه  کتاب های پارسیان ومن رو از اینجا دانلود کنید ( مث داستان های تالکین که نمیشه ولی تو این بی کتابی کاچی به از هیچ چی )


و کتاب دوم که سوشیانت والا هیچ جا اسمشو نشنیدم فقط میدونم سوشیانت به معنای پیشوا پاک دامن و همون فردی که زمین رو از بدی ها پاک میکنه  همون به معنای زردشتی این معنیو میده یکی  از دوست های عزیزم اسمش سوشیانته میتونید لینک سایتشو تو لینکام ببینید به نام رادیو اینترنتی ببینید .  بچه ها متاسفانه همون جور که گفتم نتونستم چیزی درباره سوشیانت پیدا کنم.

په تا اپ بعدی که چند دقیقه دیگست بای





نظرات 17 + ارسال نظر
Andromeda دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://room-of-requirement.blogfa.com

سلام. اگه کتاب غیر فانتزی می خونی "ارمیا" هم قشنگه. البته من خودم هنوز پارسیان و من را نخوندم ولی تعریفش رو شنیدم. در مورد وبلاگم هم به همه ی اعضای کادر مدیریت اعلام کردم که با عرض پوزش من امسال المپیاد دارم، وقت آپ کردن هم ندارم. ولی اگه هرکدومشون مطلب جالب داشته باشن می زارم. اخبار پاتربان هم فعلاً خبری نیست.

میخونم ولی تو این موقع و با این همه گرفتاری و درسو مشق فک نکنم بتونم بخونم. فقط اگه این داستانی که میگید مث این داستان ۱۰ تومنی ها نیست؟

سحر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ق.ظ

سلام من خوفم جاتم خالی
کاری نکردم عزیزم
عجب معرفی نامه بود هاااا
داشت شاهنامه می شد
سلامتم بهم می رسونم جز پیمان دیونهههههههههههه
که سر به سرم می زاره اساسی
من مظلوم بی گناهم
با یگانه هم اسمس بازی کردم بهش گفتم ای تو روحت با گوشی خاموش کردنت
تو هم مواظب خودت باش درساتو خوب خوب بخون
که زودی برگردی به جمع ما که بدون تو اصلا صفا نداره
از اول مهر تا الان که واقعا روما به گند کشیده شدن همه بچه ها رفتن
ما موندیمو خدای خودمون
ولی امشب اساسی تو روم یکی از بچه ها جنگ شد فکرشو بکن نه مالک بود نه مدیری داشتن به گند می کشیدن تا مالک اومد
خوب دیگه برم مواظب خودت باش امار زیادی بهت دادم حالشو ببر

آجی ناناز چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام داداش گلم
تو که اصن حالی از این دانشجوی بدبخت بیچاره نمیگیری مرده س یا زنده!!!!!!!!!!!!
موفق باشی داداش بیییییییییییییییییییییییییییییی وفااااااااا
***راستی درساتم بخون

سلام دخمل خوشجله بابا شه خبر؟خوفی شرمنده سرم خیلی شلوغه شپش نزدم ها خخخخخ میای خونه میبینمت‏!‏

دخمل شیطون چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
عکس شاتره برای تو باز نشد؟؟
درضمن کی گفته من پسرم؟؟؟چه دلیلی داره خودمو جای یه دختر جا بزنم؟؟

دخمل شیطون پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

ای بابا عکس واست باز نشد؟؟؟؟
شاتره جوجوی ناز منـــه

دخمل شیطون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

خدا نکنه گربه بخورش دشمناشو گربه بخوره
ــــــــــــــــــــــــــــ
من سال سوم نیستم پــــیـــــشــــــم اونم نه ریاضی
فعلا

دخمل شیطون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

نظرتو که خوندم سرگیجه گرفتم
یعنی چی دوست ندارم تایید کنم
اول نظرارو میخونم بعد جوابشون رو میدم بعدا تایید میکنم همیشه
نظرتم تایید کردم قسمت نظر هر پست بالای همون پست هستش بیا ببین بدو

دخمل شیطون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

مــــــــــــرســــی
روز پسرم که نداریم وگرنه جبران میکردم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ناراحت که نیستی ازم؟؟

دخمل شیطون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

باشه موقع خواستگاری خبرت میکنم که خودت شرایطو بهشون بگی

دخمل شیطون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

اخی دلت میاد دختر به این خوشجولویی کباب شه؟؟؟؟
ــــــ - ـــــ
بهترین چیزیم که شماها لازم دارین همین جورابه مگه نه؟؟

سحر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://00tanha00.blogfa.com/

سلام داداش خوفی خوفم؟
مرسی عزیز دلممممممممممممم
روز نداشته شما هم مبارک
بنی این دخمل کی بید؟با تو چه نسبتی داره هاااااااا
مواظب خودت باش

۶۱۹ یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.666111999.blogfa.com

من بت گفتم ؟!!!!!!!!! من قسم مادری دادم فکر کنم اشتباهی دادی به من

دخمل شیطون سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

مرسی که سر میزنی
منم میام تو وبت میبینم اپ نکردی
سایلت میشم برمی گردم

دخمل شیطون سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://stonegirl.blogsky.com

من اپم شماهم دعوت
بدو بیا

wanted چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://avadakedavera.tk

سلام دوست عزیز اگه هری پاتری هستی به ما سری بزن.وبلاگت عالی بود.فوق العده.اگه خواستی ما رو با اسم ارتش دامبلدور لینک کن ما هم شما رو لینک می کنیم فقط بگید با چه اسمی بای

dost aziz age mishe ba ye asme dige linketon konam akhe weblog andromeda esmesh artesh dambeldore. va mamnon vase in ke hanoz be fantsy darid

دخمل شیطون شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

اوه این همه رو جواب بدم
جون هرکی دوست داری بیخیال تو مدرسه کم ازمون امتحان میگیرن اینجا هم امتحان؟؟؟
اونم امتحان دلتنگی و عشق که هیچیم بارم نیست

دوست شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://9talis.blogfa.com

بابا عکس مگه قحطه اینو گذاشتین واسه لوگوتون
به خدا با اینهمه حرف قلمبه سلمبه که میزنین
خجالت داره بابا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد