کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

خیانت پیشگان

بچه ها ببخشیدکه تو این چند روزه نتونستم مطلب جدیدی قرار بدم ( بین خودمون بمونه مسافرتم) 

تنها دلیلی که الان از عشقو حال خودم زدم که بیام پست قرار بدم فقط به خاطر شما دوستان عزیزه.

و یه  چیز دیگ طرفه حرف من با هری پاتریایه که به هری پاتر خیانت میکنن مثل همین وبلاگ شهر اموات یا وزارت سحر جادو  بزارید یه خاطره خوش از هری پاتر بمونه نه با ورد ها من در اوردی  و حرف های بی سرو ته و توهمه شدید خودتون به شاهکار رولینگ صدمه بزنید من مشکلی ندارم میخواید خون اشام مجازی باشد میخواد یه کوتوله توهم زده ولی من اجازه نمیدم با یه اثر ادبی ماندگار این طور رفتار بشه . مگه دنیای فانتزی جاییه که شما تو اون خاله بازی کنید ؟؟؟

بیاید واقع بین باشیم به نظر شما وبلاگتون به درد چه چیزی میخوره ؟؟؟؟

جواب من  اینه خالی کردن عقده های سر ریز شدتون جز اینه؟؟؟

و شما تو توضیحات وبلاگتون چی نوشتید؟؟

از توضیحات وبلاگتون به قول خودتون میشه فهمید وبلاگتن چیه خودتون چیزی فهمیدید؟؟؟

ایا اونقدر وبلاگ هری پاتری به خاطر خاله بازیای شما بسته شد بس نبود؟؟؟

من حدود 4 سال پیش بعد از بسته شدن هری پاتر 2000  وبلاگ نویسیو کنار گذاشتم ولی بعد از این وضع تاسف بار فانتزی دوباره برگشتم شاید که به بتونم یه ذره از اون صدماتی که شما به فانتزی زدیدو کم کنم ولی انگار شما از رو نمیرید . اگه میخاید یه دنیای فانتری که تو اون وردو و.......... یاد بدید یه انجمن میساختید یا اونقدر فکر خودتونو نمیبستید که دو قدمی خودتونو نبینید . همین جا حرف های نا تموم خودمو به خاطر کمبود وقت تموم میکنم . و ای خیانت پیشگان بدانید روزی رسوا خواهید شد.


میتونید این پایین لینک این دو وبلاگ خیانت پیشه رو ببینید


شهر اموات ( توهم )


وزارت سحرو جادو ( فوق توهم )


نظرات 1 + ارسال نظر
یگانه دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ق.ظ

سلام عزیزه دلم.آقای نویسنده وبلاگتون حرف نداره.ولی غم دوریتون یه عالمه حرف.دوستت دارم.بازم بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد