کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب کوباسان >>>> دارن شان

خب بچه ها امروز با یه کتاب دیگه برگشتم . امروز کوباسان دارن شان رو واستون اماده کردم (میدونم یکم قدیمیه ولی چیکار کنیم همینه دیگه ) راستی مانگای دارن شانو واستون اماده کردم که تو پست های بعدی قرار میدم.


دانلود



نظرات 3 + ارسال نظر
جوان یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://magicworld.blogsky.com

سلام. ممنون از اینکه سر زدی، خوشحالم که هنوز هری پاتریست ها فعالیت می کنند، من هم شما رو لینک کردم.

محمد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبسایت طرفداران گریفیندور دوباره بعد از مدت ها باز گشت.
منتظر حضورت هستیم.
امیدوارم بتونی با حضورت باعث پیشرفت هری پاتر بشی
www.gryffindor.ir

افسون پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

من نمی دونم باید شمارو خنم عزیز صدا کنم یا اقا اما واقعا از نقد مسخرتون انتقاد میکنم .اولا با توجه به جایزه هایی که سری فیلم های گرگ ومیش گرفته وهمینطور عنوان بهترین فیلم فانتزی سال نقد شما واقعا بدون اطلاعات نوشته شده وازطرفی باید بدونید که درانگلستان بعد از بازی فوق العادهی رابرت پتینسون(نه ادوارد پتینسون) در فیلم چه گونه باشی از طرف منتقدان به او عنوان جود لای جدید داده شد واگر او بازیگر قابلی نبود کار گردان گرگ ومیش به او نقش نمی داد و محض اطلاع شما خانم استفانی میر نگفته که( انگشت کوچیکه جی.کی رولینگ نیست)گفته خیلی مونده به او برسه وتنها چیزی که واضحه اینه که چه جی.کی.رولینگ واستفانی میر هردو فقط قوه تخیل قویی دارند وهیچکدام شخصیت ادبی به شمار نمی روند

ویک چیز دیگه که اگه شما فیلم هری پاتر ۴ رادیده و کتب آن را مطالعه کرده باشید میدانید که سدریک دوستی است برای هری وهمانقدر که نویل برای هری ارزش داشت ارزش دارد وبعداز پدر مادرش او اولین دوستی است که هری از دست میدهد

درود. دوست عزیز من من خیلی وقت پیش از زدن چنین پستی عذر خواهی کردم و بله من کتاب رو خوندم و فیلم رو هم دیدم . و در ضمن نویسنده اصلی کتاب گرگ میش ( عشق تا ابدیت ) خانوم سیما عابدینی است و تخیل قوی در مورد خانوم میر وجود ندارد.

همیشه خوش باشید و پاینده

بنده بهروز هستم و اقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد