کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود فن فیکشنای هری پاتر

خب خب البوس با دست پر برگشته. خب بچه ها تو این پست واستون فن فیکشنای هری پاتریو اماده کردم(ای جوووووووووون)  خب فک کنم همشونو یه دو دور خوندم حتی بعضیاشون از کتاب ۷ رولینگم بهتره . با تشکر از بینکی کاربر سایت بچه های ایرونی و نویسندگان این داستانا(جیمز.داداش هرمیون. دی جی هری. لرد ویلیام کستفسون. ابرفورث. و تمام کسایی که برای نوشتن این فن فیکشنا زحمت کشیدن) بچه ها من دو سال پیش با فن فیکشنا اشنا شدم که فن فیکشنا تموم شده بودن  خودم میخاستم یه فن فیکشن بنویسم ولی خب زمون امون نداد. خب زیاد نمیتکسم خودتون دانلود کنید. 

  

فن فیکشن های هری پاتری


هری پاتر و تنها وارث(من خودم با این داستان خیلی حال کردم به نظر

 

من ازکتاب 7 رولینگم بهتره)


هری پاتر و کیمیا گری در برج)


هری پاتر و آخر عشق و خشم


هری پاتر و برج سیاه


 

هری پاتر و معجون مرگ


 

هری پاتر و دنیای فانی(از اسمش معلومه چه چیزیه)


 

هری پاتر و شوالیه17 ساله   ادامه   هری پاتر و نیروی شیطانی


 

هری پاتر و ارباب جادو(ترکونده جیمز)


 

هری پاتر و خاطرات لوسیوس


هری پاتر و لرد سیاه


 

هری پاتر و دختر ماسک دار(توصیه میکنم نخونینش توهین به شعور هر چی هری پاترییست)


 

هری پاتر و انتقام نهایی


هری پاتر و دومین حلقه قدرت


 

هری پاتر و آغاز پایان


هری پاتر و جادوی نا بخشیدنی


هری پاتر و اربابان جادو(خیلی باحاله فقط یکم داستانای جیمز فلسفین)


 

هری پاتر و مرئی نامرئی(ترجمه یه  فن فیکشن خارجیه خیلی با حاله )


 

هری پاتر و وارث ولدمورت


هری پاتر و نبرد با سرنوشت 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

ترینیتی
بی نام و نشان
نبرد عشق و خشم
و از همه بهتر نبرد نهایی

آرتونیس شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

مرئی نامرئی حرف نداره!! بعد از خوندنش دیگه نمیتونستم از دراکو متنفر باشم!!
ولی واقعا هم داستان قشنگیه!!
بهترین فنفیک های هری پاتری عمرم یکی مرئی نامرئی و یکی هم طلسم تقدیر بوده ن...
البته طلسم تقدیر نصفه مونده... ولی بازم عالیه

لونا لاوگود جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:57 ق.ظ

عالین،من برخلاف همه از نبرد عشق و خشم خیلی بدم اومد همش شده بود قتل و آدم کشی

آرتمیس سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام برای من میگه به خاطر اینکه خیلی گذشته هیچکدومو نمیاره کسی می‌تونه برام توس تلگرام بفرسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد