کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

معرفیه کتاب

سلام بچه ها فک کنم امروز دارم زیاده روی میکنم ولی اشکل نداره مهم نظرات کم شماس . خب تو این پست کتاب نمیزارم و فقط به معرفیه کتاب بسنده میکنم. اولین کتابی که میخوام معرفی کنم نغمه ی اتشو یخه(اثرجی ار ار مارتین. خیلی شبیه جی ار ار تالکینه نه؟؟؟)  که داستان بسیار فانتزیو قشنگیه دومین کتاب که متاسفانه کامل نشده کتاب سر گذشت خون اشامه که باید به نویسندش (افشین جاهد) تبریک گفت میتونین کتابشو از سایت گود لایف بگیرین. و یه کتاب دیگه به نام افسانه ی دلوتارا که اونم رو وبلاگ (بعدا) قرار میدم.راستی بچه ها عکس کتاب شیاطین دارن شان رو درخواست کرده بودن اینم عکسش





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد