کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

دانلود کتاب بر باد رفته

  • خف خف دیگه واقعا زده به سرم میخام نقد کتاب بر باد رفته(اثر ماندگار مارگارت میچل) رو بنویسم(ههههههه چه ربطی داشت به فانتزی نمیدونم) . از کجا شروع کنم خوووووووف از دید داستان. دید داستان اول شخصه که از دهن اسکارلت (اسکارلت اوهارا ) بیان میشه . داستان کتاب درباره جنگ میان شمال جنوبه(جنگ داخلی امریکا) داستان تو یه ملک اربابی شروع میشه که یه دختر دل فریب(ای پدر سوخته عجب خوکشله)به نام اسکارلت چند تا پسرو دور خودش جمع کرده.طرح کلی داستان درباره ی فقر ثروت شهوت قدرت و .... نمی خوام این نقدو زیاد طول بدم برای همین لینک دانلود کتابم به همراهش میزارم(راستی کتاب اسکارلتم هست که خود نویسنده ی بر باد رفته اونو ننوشته . اکساندر ریپلی).راستی سر نوشت مارگارت رو گفتم نههههههههه حالا که نگفتم از اول میگم شوهرش میگه اون خودشو تو اتاق حبس میکرده او مینوشته یه روز رفیقش میاد خونشون چک نویساشو میبینه میگه اینا عالین بدو برو چاپشون کن. مارگارتم میزنه به سرشو کتابو چاپ میکنه(که فک کنم بیشتر از انجیل فروخت) .سر انجام کار میشل خانوم در یک تصادف ماشین به همراه شوهرش به پایان میرسه.راستی بگم که علت فروش زیاد این کتاب تو اون زمان به دلیل جنگ شمال جنوب بود (کتاب کلبه ی عمو توم یه مثال خوبه) خوب من دیگه زیاد زر نمیزنم دانلودش کنید.

جلد اول ( بر باد رفته)


جلد دوم ( بر باد رفته)


اسکارلتدانلود جلد اول


اسکارلتدانلود جلد دوم


اوه تا یادم نرفته 


رمزش:www.98ia.com

نظرات 7 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

متنی که نوشتید خیلی خیلی خیلی باحاله. موندم چرا تا بحال کسی نظری نداده!

mamnonam . vali khob to iran ziad be ketab tavajohi nemishe va age ham tavajoh she mamolan nazar yadeshon mire.

منتقد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

متنی که نوشته بودی مزخرف ولی واقعی بود امااااا کتابش رو خوشم اومد گرچه خودم از اول تا اخر کتابو حفظ بودم.

درود . این متن پست 14 وبلاگ من بود و من اون موقع به دلایلی یکم ناپخته بودم و پست هام اینجوری بود ولی به هر حال ممنون از این که نظر دادید و این متن تقریبا نقد نبود بیشتر معرفی کتاب خانوم ریپلی بود . بله واقعا هم کتاب زیبایی هست و به خوبی توانسته یک دختر قرن 21 رو به تصویر بکشه دختری که سعی داره قدرتمند باشه و آزاد البته در این بین باید یک رت باتلری هم باشه که با رفتار دوگانه خودش هوش از سر اسکارلت بپرونه و همچنین اشلی هم باشه که داستان رنگ بوی یک رابطه عشقی پیچیده رو به خودش بگیره . در کل کتاب جالب و منحصر به فردی هستش و من تا الان به جز چند مورد شخصیت پردازی به این قدرت رو ندیدم البته تمام وقایع این کتاب برگرفته از واقعیت هستند مثلا آتش سوزی اتلانتا واقعا اتفاق افتاد . به هر حال علاوه بر کتاب دیدن فیلم رو هم به دوستان توصیه میکنم شاید بتونم بگم اولین فیلمی بود که در حق کتاب کوتاهی نکرده بود .
راستی خانوم منتقد یا ماندانا شما چرا 2 بار نظر دادید و در بالا میگید که متن من مزخرفه ( میدونم مزخرفه ) ولی پایین تعریف کردید ؟؟؟

ماندانا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

افرین بهت تبریک می گم خوب تونستی کتاب رو درک و نقد کنی .

ماندانا / منتقد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

اولین بار که خوندم به نطرم واقعا مزخرف بود البته ببخشیدا ولی وقتی برای دومین بار خوندم و حرفهای اضافه و تکراری رو حذف کردم به درک بالا ی جنابعالی پی بردم .

درود . خوب ممنونم ولی به هر حال گفتم که این متن تقریبا نقد نبود بیشتر جنبه شناسوندن کتاب رو داشت . بازم ممنون که به وبلاگ من توجه می کنید . ادرس جدی من : www.fairytale.ir هستش اگه مایل هستید خوشحال میشم که اونجا شاهد نظر هاتون باشم .

همیشه خوش باشید و پاینده

ariel.2 سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

متنت مثل خودت مزخرفه ..........
ولی کتاب عالیه برو یاد بگیر چطور بنویسی!!!!1

دختر شرقی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

منم مثل تو عشق هری پاترم مخصوصا قسمت ۷

فافا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

خیلی احمقانه راجع به این کتاب زیبا نوشتین.
متاسفم
و یک نکته اینکه کتاب رو دانای کل روایت میکنه نه اسکارلت.

Mamnonam . Age be tarikh post negah konid hame chizi mifahmid . Harchand movafegham ahmaghane bod. Kolan rah andazi weblog barat kasayi ke download konan o be adam began ahmaghane .

Ketab khobi bod vali vase asheghaye 16 sale yadesh bekhir 14 khondamesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد