کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)
کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

دانلود کتاب (مخصوصا فانتزی)

معرفی کتاب و فیلم

سلام دوستان هری پاتریست. من سعی میکنم کتابای بیشتری رو رو وبلاگ قرار بدم هر چی نظرات بیشتر باشه کتابای بیشتریم رو سایت قرار میگیره. امروز داشتم تو سایت طرف داران فانتزی چرخ میزدم که یه کتاب  فانتزی جدید به اسم پرسی جکسون دیدم کتاب جالبه  درباره ی پسریه که یه نیمه خداس خیلی قشنگه من که خوشم اومد. راستی میتونید از روی لینک های وبلاگ برید رو سایت طرف داران فانتزی. پس تا یه پست دیگه بای.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ق.ظ http://www.IP3.blogfa.com

دوست و همکار گرامی از شما تقاظ دارم به وبلاگ بنده با عنوان عصر کامپیوتر بازید کنید و نقص های آن را بیان کنید در صورت تمایل با هم تبادل لینک داشته باشیم.لطفا از طریق ایمیل به من خبر بدین چون قسمت نظر خواهی فعلا در دسترس نمی باشد
clubps89.@gmail.com
باتشکر
www.IP3.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد